Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensimmäistä kertaa kuntosalille....

Vierailija
08.02.2016 |

Mitä yleisiä tapoja kuntosaleilla on? Mitä kannattaa ottaa jumppakenkien ja vaatteiden lisäksi mukaan? (millaiset housut olisivat parhaimmat trikoot/shortsit ja alushousumallit) ajattelin myös mennä spinning tunnille.Käykö pikkupyyhkeeksi mikä tahansa pieni froteepyyhe?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP!!!

Vierailija
2/14 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota liikaa stressiä salille menemisestä! ;) Päälle sinulle mukavat urheiluvaatteet, vain sillä pitäisi olla väliä onko sun mukavampi treenata pitkissä trikoissa vai shortseissa, topissa vai t-paidassa jne. Mukaan ainakin vesipullo ja vaikka se pikkupyyhe (ihan millainen tahansa käy). Ei kai saleilla mitään erikoisempia käytössääntöjä ole, mutta hyviin tapoihin kuuluu painojen ym. välineiden vieminen paikalleen käytön jälkeen ja hikien pyyhkiminen laitteista sen jälkeen kun olet niitä käyttänyt. Myös se, ettei varaa useampaa välinettä kerralla itselleen (ottaa siis vain sen mitä juuri sillähetkellä käyttää) on kohteliasta muita treenaajia kohtaan. Tsemppiä treeneihin! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ihan rohkeasti respaan sanomaan, että oot aloittelija ja kysy, voisiko joku esitellä salin. Spinningissä ainakin tulee hiki, joten riittävästi juotavaa ja pyyhe mukaan. Vaatteiksi käy just ne, missä itse viihdyt, kunhan et paljastele liikaa. Itse tykkään hihaton urheilutoppi + ohut pitkähihainen -yhdistelmästä. Nykyään näkee paljon pitkiä trikoita, mutta shortseissakin saa mennä.

Hauskaa kuntoilua!

Vierailija
4/14 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö mun käydä ostamassa urheiluliikkeestä uudet kangät, kauniit muodikkaat trikoot, hyvin istuvan urheilutopin jne.... Olen lukenut lehdistä/netistä että pitää olla muodikaat vaatteet päällä ennenkuin voi mennä salille? :(  Parit ystävät ovat kanssa sanoneet kannattaa kans katsoa mitkä alushousut laittaa trikoiden alle, mitäs te yleensä käytätte?  ap  (ujo salilla-aloittaja)

Vierailija
5/14 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä laita ainakaan mitään läpinäkyviä legginsejä!

Mukavat, tiukat vaatteet ja tietysti urheilukengät. Vesipullo ja pyyhe mukaan.

Harva sinne menee kyttäämään miltä muut näyttää ja nekin ovat vain sellaisia joilla ei ole omaa elämää eli ei tarvitse välittää.

Vierailija
6/14 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sun ap tarvi ostaa mitään 75-100€ trikoita. Laita päälle vaan jotkut tavalliset tiukat trikoot ( pitkät/capri), tekninen t-paita, urheilutoppi, tukevat kangät ja alushousuiksi mitä muutenkin käytät/suosit. Munkin salilla käy niitä joilla pitää olla vaatetus aivan vimpanpäälle ja naama täydessä meikissä :) Älä niistä välitä ja kivaa iltaa salille :)

Vierailija
7/14 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä onkin tullut hyviä vinkkejä vaatteista salille. Laita päälle ne, jotka kestää hikeentyäkin. Rennosti vaan ja pidät hauskaa siellä. Naurattaa itseäkin ne meikkiakat.

Vierailija
8/14 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painot telineisiin ja sellaiset vaatteet päälle, etteivät intiimialueet vilku muille eikä vanha hiki haise. Jos oikein hikoat jonkun laitteen, on kohteliasta kuivata se.

Jos olet tekemässä jossakin laitteessa ja toinen tulee sarjatauollasi kysymään, voiko tehdä välissä, anna tehdä välissä, ellet ole heti jatkamassa. Voit myös itse kohteliaasti kysyä, voitko tehdä välissä, jos haluamasi laite on varattu. Älä kuitenkaan mene puhumaan kesken sarjan. Kenellekään.

Muiden salillakävijöiden kanssa ei tarvitse harrastaa small talkia. Tervehtiminen on ihan kohteliasta, ainakin jos on tuttuja kävijöitä.

Treeni-iloa!

Vierailija
9/14 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/14 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niin että kukaan nainen ei enää urheile/kuntoile verkkareissa tai collegeissa vaan se perse pitää olla esillä alusta lähtien? 

Vierailija
11/14 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekniset vaatteet on itselle mukavimmat, ku hikoo ni iho ei jää märäksi.

Ja tukevat kengät, tai mukavat riippuu siitä mitä salilla tekee, pumppaako vapailla vai tekeekö laitteissa. Jälkimmäisessä tapauksesssa pyyhi laite jälkeesi, koska hikoilu. 

Vierailija
12/14 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko niin että kukaan nainen ei enää urheile/kuntoile verkkareissa tai collegeissa vaan se perse pitää olla esillä alusta lähtien? 

No voi voi, älä katso sitä persettä. Mutta onhan se paljon helpompi liikkua joustavissa ja myötäilevissä vaatteissa kuin jossain lepattavissa ja kuumissa ja hikeä imevissä verkkarihousuissa. 

Vierailija
13/14 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mun salilla on ainakin kaikilla tytöillä ja naisilla alusta saakka tiukat trikoot päällä, enkä muista koska olen nähnyt viimeksi jotkut Addun verkkarit tai collagehousut. Näin se vaan menee :)

Vierailija
14/14 |
08.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

...