Maha sekaisin! Mikä avuksi??
Maha on sekaisin, kutisee ja murisee koko ajan niin ettei meinaa ajatuksiaan kuulla. Välillä tuntuu viiltävää kipua ja pitää juosta vähän väliä ripulilla. Mikä ihme auttais, mielellään nopeasti? Tänään pitäis mennä töihin ja hoitamaan asioita, mutta ei siitä mitään tule jos maha pitää tommosta ääntä ja olen sidottuna vessaan! =( Piimä varmaan olis hyvä, mutta ei ole nyt kaapissa.. :/
Kommentit (6)
Jos on maha sekaisin, eli vatsatauti, silloin ollaan kotona ja juodaan paljon nesteitä. Ethän oikeasti ole niin vastuuton, että lähdet töihin ja asioille tartuttamaan muut?? Ripuli lähtee ripuloimalla.
Vierailija kirjoitti:
Jos on maha sekaisin, eli vatsatauti, silloin ollaan kotona ja juodaan paljon nesteitä. Ethän oikeasti ole niin vastuuton, että lähdet töihin ja asioille tartuttamaan muut?? Ripuli lähtee ripuloimalla.
Maha sekaisin ei tarkoita, että olisi vatsatauti. :D mun mahan tila johtuu kaiketi siitä, että viikonloppuna tuli ryypättyä ja ahmittua kaikkea paskaruokaa, kuten sipsiä ja pizzaa. Näin on aika usein viikonloppujen jälkeen. Jos joka kerta krapularipulin takia pitäis maantaina kotiin jäädä nii ois kyseisenä päivänä aika tyhjiä kaikki työpaikat!
AP
No jos sinulla on sama ongelma aika usein maanantaisin, niin miten olet ongelmasi yleensä hoitanut? Jatka samaan malliin vaan 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maha sekaisin ei tarkoita, että olisi vatsatauti. :D mun mahan tila johtuu kaiketi siitä, että viikonloppuna tuli ryypättyä ja ahmittua kaikkea paskaruokaa, kuten sipsiä ja pizzaa. Näin on aika usein viikonloppujen jälkeen. Jos joka kerta krapularipulin takia pitäis maantaina kotiin jäädä nii ois kyseisenä päivänä aika tyhjiä kaikki työpaikat!
Ai, anteeksi väärinkäsitykseni. En ole itse niin herkkävatsainen. Imodiumia sitten vaan kehiin, jos pakko on päästä liikkeelle. Ei siihen mitkään piimät nopeasti auta.
AP
Huhuu!