Onko monta korvareikää wt:n merkki?
Jonkinlainen korrelaatio taitaa olla korvareikien lukumäärän wt:yden välillä?
Kommentit (18)
Liittyvät teini- iän kapinaan, jos pelkät reiät ja aikuisena ei enää niissä koruja käytä.
Entä monivärinen tukka ja tiukat vaatteet joista pursuaa? Tupakki huulessa kun työntää vaunuja?
On ja lisäks semmone venytetty ruma korva on wt:den huipentuma.
Kierrelehtiökorvat on kyllä ihan wt^2.
Mulla 3+1, 2 näistä pistetty itse teinivuosina 80- luvun lopulla. Varmaan suurimman osan mielestä wt. Olen akateeminen, esimiesasemassa ja taloudellinen tilanne hyvä. Pari lasta aviomieheni kanssa, joka myös akateeminen.
Minulla on toisessa korvassa 3 ja toisessa 2 reikää. Olen lukion historian ja yhteiskuntaopin ope. En koe olevani wt.
Mikä teidän akateemisten motiivi noihin moniin reikiin on? Nehän on äärettömän ruman näköisiä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä teidän akateemisten motiivi noihin moniin reikiin on? Nehän on äärettömän ruman näköisiä.
En käytä niissä korvakoruja kuin satunnaisesta. Töissä vain timanttikorut molemmissa. Eivät mene umpee. Toisaalta hauska muisto hurjista teinivuosina :-) Ei jäänyt nuoruus elämättä, mutta onneksi kasvoin aikuiseksi.
7
Täällä myös yksi wt. Korvissa reikiä 8+5, koruja käytössä nykyään 1+3, lisäksi yksi nännilävistys. Hematologiaan erikoistuminen vielä vaiheessa, pukeudun tylsän tavallisesti, mutta ihan siististi, lapsia ei ole vielä, mutta olen naimisissa.
Vierailija kirjoitti:
Niin. Sun mielestä. Ymmärrätkö sinä, että sinun mieltymyksesi eivät ole ainoita oikeita? Kauneus on katsojan silmässä..
Ja ei, mulla ei oo montaa reikää korvissa, eikä useimpia muitakaan "wt"-merkkejä. Joten jätetään ne "se koira älähtää"-huutelut tässä kohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Kierrelehtiökorva oli mielestäni tosi hieno joskus 90-luvulla. :D Nyt käytän muutamaa pientä nappikorvista renkaiden tilalla. Kun pitää muut korut minimissä ja muun lookin yksinkertaisena, niin toimii edelleen. Joku muu on varmaan eri mieltä, mutta se suotakoon.
Riippuu mielestäni aika paljon niistä koruista.
https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/47/10/7d/47107dd892050a32ed4b…
https://img1.etsystatic.com/033/1/9603914/il_570xN.659678017_mlwp.jpg
Mulla on kaksi kummallakin puolella, ja käytän pieniä nappikorviksia, jos käytän molemmissa yhtä aikaa.
Mulla on toisessa 3 ja toisessa 3 + rusto. Rustokoru on aina paikallaan. Muut useammin tyhjinä, kun ei jaksa suihkun jälkeen aina laittaa takas. Pieniä timanttinappeja niissä käytän. En näe niissä wt-elementtiä, mutta jos sinä näet, niin ok.
Mulla on levitykset, aiemmin neljä lävistystä korvissa, mut tykkään enemmän sellaisesta yksinkertaisesta tyylistä, siksi vain mustat levityskorut. Sen lisäksi nännilävärit, smiley piilossa, ja indu rinnassa. Käytän lähinnä kauluspaitoja, jakkuja jne, niin harva niitä nähnyt. Olen käynyt kauppakorkean ja olen kihloissa kirurgin kanssa, jolla on hui, tatuointeja. Jos joku pitää meitä ET:na niin se on ihan ok. Me ollaan tyytyväisiä näin:)
SE JOKA TEKEE WT ALOITUKSIA JA SANOO MUITA IHMISIÄ WT:KSI ON ITSE PAHIN WHITE TRASH!
Mikäpä nyt ei olisi wt:n merkki.