Kolme tarinaa tyhmästä suomalaisesta naisesta - Sari, Kirsi, Anu
Kommentit (28)
Voi pyhä lehmä miten tyhmiä ihmiset voivat olla.
Ei helevetti mahdu kaaliini, että miten toiset on niin kusetettavissa. Mullakin pisti ekaksi silmään tuo, että upporikas pyytää rahaa.
Vaikka olis köyhäkin, niin minulta ei irtois yhtään mitn.
Tyhmästä päästä kärsii nyt sitten yhden vanhemmatkin. Huoh...
Vierailija kirjoitti:
Kun mies mainostaa olevansa miljonääri ja heti kohta pummaa rahaa, niin vähän tyhmemmälläkin luulisi jo kellojen soivan.
Just, nauroinpa itseni tärviölle (lainaus hehhee). Joo en tajua miten ihminen on niin tyhmä ja sinisilmäinen, että menee tollaseen mukaan. Äly hoi! Miten tommosilla voi olla vielä joku duuni ulkomailla ja ihan totta. Mä oon ymmärtäny että ulkomaille hakeutuneet on oikeesti osaavia ja fiksuja ihmisiä!?
Vierailija kirjoitti:
Ja näinkö on, että tyhmiä saa huijata ja se on niille oikein? Onpa nykyään vallalla kovat arvot. Nyt en yhtään ihmettele kun kehitysvammaisia nuoria naisia käytetään seksuaalisesti hyväksi?
Jos on pelkästään tyhmä, niin sellaista on vaikea huijata. Mutta jos on sekä ahne, että tyhmä, niin sellaisia onnistutaan huijaamaan. Siihenhän nigerialaiskirjeet perustuu. "Minulla on sinulle miljoona, mutta ensin sinun täytyy antaa minulle tonni, eiku kaks, eiku kymmenen, odota vielä hetki, miljoonat on tulossa, anna vielä 100 000 e, niin saat sen miljoonan." Ja mitään ei tuu, vaan ahne joutuu nuolemaan köyhiä käsiään.
Auts, pahaa tekee naisparkojen puolesta kyllä :( Mut ei tosiaan ole ainoa huijari. olihan se joku mies huijannut kirkolta rahaa 150 000 e. Ja sunny car ritaluoma maksoi 336 000 e huijarille.
Ihan kuin nuo huijarit onnistuisi jotenkin hypnotisoimaan uhrinsa. Netin välityksellä. Niin, että uhri menettää täysin arvostelukykynsä ja herätyskellonsa.
Hyvin vetänyt. Suomalaiset golddiggerit valmiita vaikka maksamaan saadakseen rikkaan miehen. Ihan oikein ahneille naisille, olis ansainnut mitalin tuo mies ja naiset velkavankeuteen.
Vierailija kirjoitti:
Huoh. Meillä on tuttavapiirissä monen lapsen yksinhuoltaja-äiti, joka uskoo tavanneensa oikean Saudi-prinssin ja nyt haaveilee häistä. Mies on kuulemma tullut Suomeen yksityiskoneilla tapaamaan häntä.
Ja kyllä, mies on kuulemma halukas olemaan monelle aviottomalle lapselle isäpuoli ja maksaa kaikki heidän kulunsa.
Naisella ei ole koulutusta eikä työtä. Ja nyt unelmat on toteutumaisillaan ja hän nousee ryysyistä rikkauksiin ja etunimen eteen tulee "prinsessa" arvonimi. Mieskin komea ja niin hyvä. Ajatella.
Hälytyskellot eivät ole soineet missään vaiheessa ja mikään meidän varoituksista ei mene perille. Hän kuulemma sisimmässään tuntee, että nyt on aidosti hyvä ja rehellinen mies kyseessä. Ei mikään sellaisista rentuista, joiden kanssa aiemmat lapset on tehty.
:/
Sano, ettei lähetä sille yhtään rahaa...
Ja näinkö on, että tyhmiä saa huijata ja se on niille oikein? Onpa nykyään vallalla kovat arvot. Nyt en yhtään ihmettele kun kehitysvammaisia nuoria naisia käytetään seksuaalisesti hyväksi?