Suositelkaa suoristusrautaa
Mulla on voimakkaasti luonnonkiharat hiukset, jotka haluaisin välillä suoristaa. Suositelkaa rautaa ja mitä olisi hyvä ottaa huomioon? Plussaa jos samalla raudalla voisi myös tehdä loivia kiharoita.
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on voimakkaasti luonnonkiharat hiukset, jotka haluaisin välillä suoristaa. Suositelkaa rautaa ja mitä olisi hyvä ottaa huomioon? Plussaa jos samalla raudalla voisi myös tehdä loivia kiharoita.
Muakin kiinnostais kuulla mikä rauta ois hyvä kiharoiden tekoon :) Nykyisellä ei saa enää kunnollisia :(
GHD, muita nyt ei kannata miettiäkään. Lähes jokainen kampaaja käyttää sitä.
Itse pidän remington ultimate stylerista, esim tässä arvostelu: http://www.lily.fi/blogit/saara-sarvas/arvonta-tutorial-remington-ultim…
GHD:lle täältäkin suositus!
Mun luonnonkiharan tukan saa hyvin aisoihin tämän merkin suoristusraudalla. Kiharoita en tosin ole kokeillut itse tehdä, mutta ystäväni olen nähnyt tekevän niitäkin.
GHD myös minulla käytössä. Eka rautani kesti lähes 10 v ja nyt ostin uuden ja ihan hyvältä tuntuu.
Itsellän myös lunnonkiharat ja rauta ahkerassa käytöss
.
Onko joku tietty GHD:n malli hyvä? Mikä on leveydeltään kätevin käyttää?
Tai mitä kannattaa huomioida?
Ap
Ihan paras on höyrysuoristusrauta. Muistaakseni nimi on steam pod. Ei valitettavasti sovi kiharoiden tekoon, mutta hiuksista saa vaikka piikkisuorat ja ihanan sileät.
Saa myös kertoa huonot kokemukset eli mitä suoristusrautaa ei ainakaan kannata ostaa.