bussissa tai junassa paneminen
Oletteko harrastaneet seksiä junassa tai bussissa? Jos niin miten olette tehneet sen? Oletteko menneet vessaan vai onnistuneet jotenkin omilla paikoilla? Miesystävän kanssa matkustetaan paljon näillä ja ollaan vain käsipeliä onnistuttu harrastamaan. Ideoita otetaan vastaan!
Kommentit (12)
Olet WT. Säästä panemiset kotiisi, kiitos. Anna ihmisten matkustaa julkisilla rauhassa.
Ja tarkoitin nimenomaa pitkän matkan kulkupelejä, ei normaaleja ruuhkabusseja.
Vierailija kirjoitti:
Yöjunassa on helppo harrastaa seksiä jos on oma hytti.
Ihanko totta,kuinka sä keksitkin ton? Ei tässä nyt ihan noin helppoa haettu.
Hyi. Vaikka se teistä onkin kiihottavaa niin muista se on vain ja ainoastaan oksettavaa.
mä runkkaan mun miestä paikallis bussissa,se laukee aina nopeesti.se lie johtuu siitä jännityksestä.ainakin spermaa tuli vitusti.
Ketä se haittaa että pujahtaa vaikka junan vessaan panemaan? Usein haaveillutn ravintolavaunussa jostain lähipöydän kuumasta naisesta että tuo kun menisi vessaan ja sanoisi että tule perästä tai veisi suoraan :)) sitten sais pikapanon jälkeen lastit valuen tulla takaisin pöytään
Vierailija kirjoitti:
Oletteko harrastaneet seksiä junassa tai bussissa? Jos niin miten olette tehneet sen? Oletteko menneet vessaan vai onnistuneet jotenkin omilla paikoilla? Miesystävän kanssa matkustetaan paljon näillä ja ollaan vain käsipeliä onnistuttu harrastamaan. Ideoita otetaan vastaan!
Sä oot ymmärtänyt tän metroseksuaalihomman ihan väärin nyt, eikä kymppikerhoon pääse kympin ratikassa.
Pari kertaa pannut junien vessoissa. Kummallakin kerralla olin kyllä tutun naisen kanssa, mutta kuitenkin!
Muutama vuosi aikaa ja kyseessä oli kummallakin kerralla ns ”pikajuna”, eli noi pääosin käytöstä poistetut vanhemmat vaunut. Niiden vessat oli vähän rauhallisempaan kohtaan sijoiteltuja, joten pikaiset onnistui oikein hyvin. :)
Joskus ollut myös pakko käydä runkkaamassa pitkän työviikonlopun jälkeen pitkillä matkoilla. Pikaisesti. Muna kovana farkut pullottaen ei ole rentoa matkailla.
Mun mielelestä kaikki ok, kunhan ei häiritse muita, eikä sotke paikkoja.
Ja pakko myöntää. Oishan se tosi kiihottavaa käydä jonkun tuntemattoman kanssa pikapanolla junan vessassa. Hetken mielijohteesta. Hetken kiihkossa. Nopeeta kyllä kävis, ah
M28
Ei se muista ole oksettavaa. En minäkään tuijottamaan jäisi, mutta jos paikkojan ei tähmästetä, niin antaa mennä vain. Panisin merkille, olisin hiukan utelias ja vähän huvittavakin. Ainoastaan silloin se pännisi, jos en halutessani mitenkään pääisisi havainnoimasta tapahtumaa.
Olen sormettanut vaimoani junassa, tosin se oli lähes tyhjä. Samassa vaunuosastossa ei ollut muita.
Vierailija kirjoitti:
Pari kertaa pannut junien vessoissa. Kummallakin kerralla olin kyllä tutun naisen kanssa, mutta kuitenkin!
Muutama vuosi aikaa ja kyseessä oli kummallakin kerralla ns ”pikajuna”, eli noi pääosin käytöstä poistetut vanhemmat vaunut. Niiden vessat oli vähän rauhallisempaan kohtaan sijoiteltuja, joten pikaiset onnistui oikein hyvin. :)
Joskus ollut myös pakko käydä runkkaamassa pitkän työviikonlopun jälkeen pitkillä matkoilla. Pikaisesti. Muna kovana farkut pullottaen ei ole rentoa matkailla. Pyysikö nainen vessaan vai pyysitkö itse? Mitä nainen sanoi??
Mun mielelestä kaikki ok, kunhan ei häiritse muita, eikä sotke paikkoja.
Ja pakko myöntää. Oishan se tosi kiihottavaa käydä jonkun tuntemattoman kanssa pikapanolla junan vessassa. Hetken mielijohteesta. Hetken kiihkossa. Nopeeta kyllä kävis, ah
M28
Jep ajatella että ravintolavaunussa tapais mukavan ja kävis pikasilla takaapäin laskemassa spermat sisään ja palais takaisin pöytään posket punaisina tavara valuen muiden tietämättö :)
Yöjunassa on helppo harrastaa seksiä jos on oma hytti.