Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Meidän uusperheen elämä otti ja päättyi

Vierailija
06.02.2016 |

Syynä miehen haluttomuus luoda sääntöjä lapselleen. Tilanne meni niin pahaksi että lapsi löi, potki, puri, hakkasi minua jos pyysin pukemaan (kouluun) tai siivoamaan lelut olkkarin lattialta. Toisaalta minun olisi pitänyt tehdä joka ikinen asia heti paikalla kun lapsi keksi pyytää. Isä koki että lapsella on hyvä syy olla minua vastaan, joten eipä auttanut kuin lähteä.
Nyt isä soittelee ja ihmettelee miksi lähdin. Huh huh.
Sääliksi käy lasta ja hänen tulevaisuuttaan, lapsen äiti kun on ihan yhtä jämy vanhempi kuin isäkin. Kumpikin ovat ihmisenä mukavia, en ymmärrä miten ovat saaneet lapsen kasvatettua noin kieroon.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan järkyttävää käytöstä. Toki kuulemme vain yhden puolen, mutta jos lyöminen on jotenkin saatu oikeutettua niin ei sinua ole tuossa perheessä kyllä arvostettu. Et ole edes vaatinut ainakaan tämän perusteella mitään mahdottomuuksia, vaan itsestäänselviä asioita.

Mitä tuo isä sanoi syyksi että lapsi saa lyödä?

Vierailija
2/10 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se mikään uusperhe ole, jos toisella on yksi lapsi ja toinen tulee asumaan heidän kanssaan. 

Mutta suhde siis loppu miehen kanssa, se tuli selväksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syynä miehen haluttomuus luoda sääntöjä lapselleen. Tilanne meni niin pahaksi että lapsi löi, potki, puri, hakkasi minua jos pyysin pukemaan (kouluun) tai siivoamaan lelut olkkarin lattialta. Toisaalta minun olisi pitänyt tehdä joka ikinen asia heti paikalla kun lapsi keksi pyytää. Isä koki että lapsella on hyvä syy olla minua vastaan, joten eipä auttanut kuin lähteä.

Nyt isä soittelee ja ihmettelee miksi lähdin. Huh huh.

Sääliksi käy lasta ja hänen tulevaisuuttaan, lapsen äiti kun on ihan yhtä jämy vanhempi kuin isäkin. Kumpikin ovat ihmisenä mukavia, en ymmärrä miten ovat saaneet lapsen kasvatettua noin kieroon.

Mitä lapsi teki, kun isä pyysi tekemään samat asiat? Minkä ikäinen lapsi?

Vierailija
4/10 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se mikään uusperhe ole, jos toisella on yksi lapsi ja toinen tulee asumaan heidän kanssaan. 

Mutta suhde siis loppu miehen kanssa, se tuli selväksi. 

Et voi tietää apn tilanteesta, voihan se olla että mies lapsineen muutti apn luo ja he muodostivat uusperheen. Tai että lapsi on 50/50, kyllä se on uusperhe.

Vierailija
5/10 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syy oli että olen niin ärsyttävä. Kyllä, tosi ärsyttävä kun en päästä 8-vtä kouluun pelkissä kalsareissa 30 asteen pakkasessa, lapsi oli sillä hetkellä mun vastuulla.

Jos isä pyysi, lapsi teki. Isä vaan ei koskaan pyytänyt, lapsen ei tarvitse siivota jälkiään, kiittää, pukea, pestä hampaita jos isää ei huvita. Ja sama homma äitin kanssa.

Lapsen suurenta huvia viikonloppuisin oli herätellä mua kun yritin nukkua ennen yövuoroa. Miehestä lapsella on oikeus leikkiä . On joo oikeus leikkiä, mutta mitä leikkiä se sellainen että yritetään herättää esim. painamalla tyyny minun pääni päälle. Tai tökitään haarukalla jalkapohjia. Isä oli näistä tilanteista tietoinen, todisti niitä useasti muttei puuttunut.

Ps. jos sillä on mitään merkitystä niin asuttiin mun omistamassa asunnossa, jossa nämä kaksi asuvat edelleen. Mun oli siis pakko lähteä omasta kodistani!

Ap

Vierailija
6/10 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä lähdit omasta kodistasi???

Tuo on jo hullua!

Vierailija
7/10 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syy oli että olen niin ärsyttävä. Kyllä, tosi ärsyttävä kun en päästä 8-vtä kouluun pelkissä kalsareissa 30 asteen pakkasessa, lapsi oli sillä hetkellä mun vastuulla.

Jos isä pyysi, lapsi teki. Isä vaan ei koskaan pyytänyt, lapsen ei tarvitse siivota jälkiään, kiittää, pukea, pestä hampaita jos isää ei huvita. Ja sama homma äitin kanssa.

Lapsen suurenta huvia viikonloppuisin oli herätellä mua kun yritin nukkua ennen yövuoroa. Miehestä lapsella on oikeus leikkiä . On joo oikeus leikkiä, mutta mitä leikkiä se sellainen että yritetään herättää esim. painamalla tyyny minun pääni päälle. Tai tökitään haarukalla jalkapohjia. Isä oli näistä tilanteista tietoinen, todisti niitä useasti muttei puuttunut.

Ps. jos sillä on mitään merkitystä niin asuttiin mun omistamassa asunnossa, jossa nämä kaksi asuvat edelleen. Mun oli siis pakko lähteä omasta kodistani!

Ap

Miksi sinun piti lähteä... mies ulos, eikö niin 😈

Vierailija
8/10 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku täällä huutelee että ei ole uusperhe? Ei ole ydinperhe, tai lapseton perhe tai yh-perhe, niin silloin on uusperhe.

Vierailija
9/10 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeasti on tuollaisia vanhempia ?! Ei ole rakkautta lasta kohtaan tuollainen...kauheeta !

Meidän uusperheessä oli se ongelma että mies teki kaiken lapsen puolesta, ei opettanut mitään tai kasvattanut kovin ajatuksella... onneksi on vuosien aikana ja yhteisten lasten synnyttyä tajunnut monta asiaa ja homma toimii. Toki elämässä on vielä ongelma kohtansa mutta teidän tilanne on älytön...

Vierailija
10/10 |
06.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt vittuun kauhukakara ja lapasiskä sinun asunnosta heti!