Paras kuivashampoo?
Olen käyttänyt Four reasonsin, Herbinan ja Biozellin kuivashampoita, mutta en tiedä olenko 100 % tyytyväinen niistä mihinkään. Mikä siis on sinun mielestäsi paras?
Kommentit (22)
Batiste ehdottomasti! Löytyy erilaisia, oma suosikkini xxl volume.
Batiste xxl on mun mielestä tosi hyvää! Herbinaa kokeilin ennen tuota ja ei toiminut mulla.
Monia kokeilleena täytyy sanoa, että itselleni paras on Biozellin uusi sävyttävä tyvisuihke. Vaikka tuota ei kaupitella kuivashampoon nimellä, niin käytännössä se sitä on.
Mulla on tummanruskeat hiukset, ja kaikki muut kuivashampoot (tummille hiuksille tarkoitetutkin) näkyvät liikaa hiuksissa. Ja on muuten tuoksuton!
Lisään vielä, että tuota biozellin tyvisprayta oon itse löytänyt citymarketista.
Käytin itsekin four reasonsin kuivashampoota,kunnes löysin Prismasta Rainbow:n kuivashampoon. Taitaa maksaa 3-4€ ja toimii yhtä hyvin/paremmin kuin fs:n. Köyhänä opiskelijana olen todella iloinen tästä löydöstä. 😊
Käyttäkää mielummin puuteria. Vähemmän epäympäristöystävällistä.
Onko nuo batistet miten kalliita?
Vierailija kirjoitti:
Eikö olisi helpompaa sanoa "ympäristöystävällisempää"? :D
Vierailija kirjoitti:
Viimeisestä sanasta meni aivot solmuun!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö olisi helpompaa sanoa "ympäristöystävällisempää"? :D
Olisi! Mutta silloin se aintaisi vaikutelman siitä, että puuteri olisi jotenkin ympäristöystävällinen tuote.
Batistet maksaa muistaakseni 7-9 euroa, riippuu mistä ostaa
Batisten xxl volume on kyl paras ja prismassa 6,90€
Mitä jos olisi 'haitallista luonnolle'?
Vierailija kirjoitti:
Batistet maksaa muistaakseni 7-9 euroa, riippuu mistä ostaa
5,95 tarjouksessa, esim. 3+1-päivillä tarjouksessa. Batiste on hyvä, mutta Klippotek on myös riittävän hyvä.
Kävelevä legenda. The legend is alive.
Anteeksi maalaisuuteni, mutta mikä on kuivashampoon idea? Siis eihän se pese hiuksia? Mitä sillä sitten tehdään?
- umpitollo 34v
Up