Mä luulin et mulla on runsaat kuukautiset-mutta
minulla 5 vuotopäivää, joista 2pv vuotaa niin että side päiväaikaan kostuu 2h:ssa. Nyt pari ystävää on kertonut että heillä pitää vaihtaa 1h välein 3pv ajan. Heillä kuulemma hyytymiä, minulla ei ole niitä.
Kommentit (6)
Minulla ilman lääkitystä viisi päivää tunnin vaihdoilla... lääkityksen ansiosta kaksi päivää tunnin vaihdoilla, yksi kahden tunnin ja kaksi viimeistä "normaalisti". Ei ole hääviä.
Hyytymät on pahimpia... niin ällön tuntuista kun sellainen solahtaa housuihin.
Joo ei ole runsaat sulla, tai ehkä sen kahden päivän ajan. Mä vuodan 9 päivää, josta 6 runsaasti, tampooni-side yhdistelmä kestää max sen 2 tuntia, aina ei sitäkään. Ja pahimmat hyytymät luumun kokoisia...
Minulla on noin kaksi päivää todella runsaat ja hyytymiäkin sisältävät menkat. Käytän nämä päivät sekä yösidettä että isoa tampoonia, jotta ei tarvitse ihan puolen tunnin välein olla laukkomassa vessassa.
Onneksi loppumenkat on aina lähinnä pientä noroa. Kaksi päivää tätä tulvaa vielä kestääkin kuukaudessa.
En nyt tiedä mikä on runsasta ja mikä ei, mutta 2-3 päivää pidän tamponia (super) ja yösidettä max. 2 h yhtäaikaa ja sittenkin falskaa usein yli äyräiden. Yöllä käyn vaihtamassa kerran tai aamulla olen lammikossa. Onneksi tätä ei enää kovin montaa vuotta kestä, kierto on noin 21-22 päivää.
Justjust.