Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Limatulppa: kauanko/paljonko sita oikein tulee??

16.02.2006 |

(varoitus, sisaltaa melko vastenmielisia yksityiskohtia ;-))

Mulla eilisesta aamusta asti tullut limatulppaa, ensin pari suurempaa useampisenttista verestavaa klimppia ja nyt sitten jatkuu vain koko ajan sellaista limaista vaaleanpunaista vuotoa, talla hetkella siis mennyt noin 24 h + kun alkoi tulla. Maaraksi sanoisin etta ehka siina desin verran yhteensa tata vuotoa ja klontteja, sidetta pitaa pitaa ja vaihtaa n. kerran paivassa. Eli kysymys kuuluu: voiko tama todella olla kaikki sita limatulppaa vai tuleekohan tassa nyt jo lapsivetta mukana (vaikka vuoto onkin enemman limaista kuin vetista)? Olen toissynnyttaja mutta ekalla kerralla vedet ja tulpat meni kertalaakista eli tassa asiassa ihan ummikko. Lisaksi ihmettelen miten tata tulppaa voi olla nain paljon jaljella, mulle laakari vaitti jo useampi viikko sitten etta se on mennyt (sisatutkimusta tehdessa siis) ja lisaksi mulla oli jo maanantaina kuulemma paikat auki 3 cm. Eli miten mahdollista etta siella on nain paljon limaa edelleen??

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin äitiyspoliklinikalla tarkastuksessa iltapäivällä, kun raskautta oli takana 40+3. Sisätutkimus tehtiin klo 15 (kohdun kaula hävinnyt, 1 cm auki, pehmeää). Illan mittaan saunottiin, maistoin siideriä ja tulipa vielä seksiäkin koitettua (=3S). Seksin päätteksi puolen yön aikaan irtosi ensimmäinen iso klöntti, varmaan noin puolen kämmenen kokoinen. Sen jälkeen ei mitään.

Seuraavana iltapäivänä klo 17 irtosi seuraava klöntti, suurinpiirtein saman kokoinen edellisen kanssa. Taaskaan ei mitään muuta.

Seuraavana aamuna alkoi tulla yhtenäistä limaa, kuin liisteriä, väriltään kirkkaan keltaista. Sidettä en tarvinnut, mutta istui tavallista useammin pöntöllä pyyhkimässä. Iltapäivällä n. klo 13 vuotoon oli tullut rusehtava sävy, paria tuntia myöhemmin kirkkaampi puna. Supistukset alkoivat klo 14.30. Tyttö syntyi seuraavana aamuna vähän vaille kuusi.

Yhteenvetona siis: limatulpan osia tuli todeistettavasti yli 2 vrk ennen syntymää, yhtenäinen lima lähes vrk ennen syntymää.

Titi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla