Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Yritän järjestää ystävälle treffejä, hän pitää lyhyistä naisista, ei löydy

Vierailija
05.02.2016 |

Ystäväni on siis itse mies 180cm mutta hän pitää 140cm-160cm naisista. Yritin häntä auttaa mutta ei löydy sen mittaisia. Jos osuu silmään niin laittakaa tänne :) Hän on 28-vuotias. Ylipaino ei häiritse jos nyt ei ole mikään 200-kiloinen.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se treffien järjestäminen sun tehtäväsi on?

Vierailija
2/13 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole mitään muuta kriteeriä naiselle kuin pituus? Minä ainakin haluan olla miehelle muutakin kuin yhden ulkonäkökriteerin täyttäjä, haluan olla kokonaisuus, ihana luonne ja kaikin puolin kaunis. Samoin haluan mieheltäni muitakin asioita kuin sopivan pituuden.

Miksi kukaan muutenkaan ilmoittaisi itseään tällaisessa tilanteessa vapaaehtoiseksi naiseksi, kun tietää miehestä vain pituuden? Veikkaan etten ole ainut nainen, jolla on muitakin kriteeterejä kuin pituus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei osu ainakaan minun silmääni, kun ovat niin kovin matalia. Olenkin samanpituinen kuin ap:n ystävä. Ehkä joku pygmi saisi paremmin etsittyä.

Vierailija
4/13 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mieti nyt kun mies lähestyisi kaikkia pikkuisia naisia kysyen ikää?  :P

ei ap

Vierailija
5/13 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö ole mitään muuta kriteeriä naiselle kuin pituus? Minä ainakin haluan olla miehelle muutakin kuin yhden ulkonäkökriteerin täyttäjä, haluan olla kokonaisuus, ihana luonne ja kaikin puolin kaunis. Samoin haluan mieheltäni muitakin asioita kuin sopivan pituuden.

Miksi kukaan muutenkaan ilmoittaisi itseään tällaisessa tilanteessa vapaaehtoiseksi naiseksi, kun tietää miehestä vain pituuden? Veikkaan etten ole ainut nainen, jolla on muitakin kriteeterejä kuin pituus.

Käytännössä kaikilla naisilla on pituuskriteeri, miksi skitsoat jos miehellä on? Miehet pitävät yleensä sopivan lyhyistä naisista.

Vierailija
6/13 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei ap

Täh? Miksi se niin tekisi? Puolison voi löytää baarista, nettireffeiltä, opiskeluiden parista jne. Harvemmin kukaan kyselee kadulla toisten ikää, vaikkei olisikaan mitään pituusfetissiä.

Vierailija
7/13 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ei ap

Täh? Miksi se niin tekisi? Puolison voi löytää baarista, nettireffeiltä, opiskeluiden parista jne. Harvemmin kukaan kyselee kadulla toisten ikää, vaikkei olisikaan mitään pituusfetissiä.

No onko tämä mies löytänyt? siksi luultavasti ulkoisti tehtävän...

Vierailija
8/13 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis mulle sopiva mies pituuksiemme perusteella, itse siis lyhyt nainen. Mutta tuskinpa meidän luonteemme ja ulkonäkötoiveemme natsaisivat! ;)

Vierailija
9/13 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa hän siirtyisi miehiin...Lyhyitä miehiä on deittipalstat pullollaan; taatusti löytyy pian!

Vierailija
10/13 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se olekaan hänen tehtävänsä, mutta jos nainen on kiinnostunut jostain miehestä, niin yleensä hän jostain omituisesta syystä ottaa tehtäväkseen järjestää miehelle tyttöystävä. Avatkaa vähän tyhmälle miehelle, että mikä tuossa on syynä?

Vierailija
11/13 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä, suurin osa naisistahan on tuon pituisia. Tosin taitavat olla kaikki varattuja, muutkin miehet kun tuntuvat tykkäävän vain lyhyistä naisista. Joten ehkä kaverisi kannattaisi harkita kuitenkin pitkää naista, meitä on enemmän vapailla markkinoilla.

Vierailija
12/13 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se olekaan hänen tehtävänsä, mutta jos nainen on kiinnostunut jostain miehestä, niin yleensä hän jostain omituisesta syystä ottaa tehtäväkseen järjestää miehelle tyttöystävä. Avatkaa vähän tyhmälle miehelle, että mikä tuossa on syynä?

Häh? Minä en ole koskaan kuullut tuollaisesta, ja jos olisin ihastunut johonkin mieheen, niin ei todellakaan tulisi mieleen alkaa parittamaan häntä muiden naisten kanssa.

Vai vihjaatko, että AP on salaa ihastunut kaveriinsa, ja siksi yrittää järkkäillä tälle treffiseuraa...?

Vierailija
13/13 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah!

Hauska lukea että edes joku tykkää pätkistä naisista. Itse olen lyhyt 152 cm nainen ja en mikään hoikka tai edes sopusuhtainen ole, vaan pyöreä kuin pieni pulla. Rakenteeltani siro, vaikka liikakiloja on pässyt kertymään (olen herkkusuu, mutta uskokaa kun sanon että lyhyenä lihoaakin helpommin). Joka tapauksessa minusta tuntuu että olen kaikille ilmaa.

Onnea metsästykseen! :D