Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä noi instamisut tekee työkseen?

Vierailija
05.02.2016 |

Tosi nuoren näköisiä tyttöjä joilla jotenkin ammattimaisen oloisia herutuskuvia ja osassa esim kalliit Louboutinin korkkarit tai Chanelin veska. Tulee mieleen pakosta että herutuskuvat on markkinointia ja joku setä/sedät näitä rahottaa..Ihan Suomessa siis. Hyvin sairasta.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painavat kuvaa instanssi ja keräävät seuraajia.

Vierailija
2/21 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykymaailma on sairas. Samaan aikaan kun osa tekee oikeaa tuottavaa työtä viihdemaailmassa instatytöt elävät ottamalla kuvia perseestään. Tälläisen jälkeen on ihan turha puhua mistään naisten esineellistämisestä. Se on tehty ihan itse. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tuntemank tälläinen ainakin käyttää isosiskonsa laukkuja ja kenkiä. Lainailee myös kavereilta. Sitten heruttelee isosiskon asunnolla ison peilin edessä, valkoinen sisustus näkyen Itse asuu halvasti opiskelijakämpässä kontulassa.

Toinen tapaus taas on myymälävaras. Isänsäkin on. Ihan oikeasti.

Eli kaikki ei tosiaankaan ole siltä miltä näyttää. Itsekkin saisin elämästäni halutessani varsin glamourin ja ihanan näköistä, ja niin saisi jokainen tuttavanikin. Kaikilla ei ole tarvetta.

Vierailija
4/21 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimimerkkejä jakoon. En usko ennenkuin näen.

Vierailija
5/21 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huorien määrä lisääntyy nyky-yhteiskunnassa voimakkaasti. Lopulta kaikille huorillekaan ei riitä kysyntää, joutuvat "polkuhinnoittelemaan" :) itsensä. Ehkä jotkut yrittävät antaa ns. luxushuoran kuvan materian avulla pysyäkseen mukana kilpailussa. Yhä enemmä ryssämentaliteettia kohden mennään, monilla näistä huorista on tausta-ajatuksena se, että miehen tulee elättää heidät.

Vierailija
6/21 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat normi päivätyössä. Jos ovat opiskelijoita, niin sitten ilmeisesti isi maksaa. Tiedän yhden alle parikymppisen mimmin joka heruttaa instassa isänsä ostamalla autolla, asunnolla ja ulkomaanmatkoilla, ja merkkivaatteilla. Ei se minussa mitään kummempia ajatuksia herätä, tehköön niin kuin tykkää.

Vierailija
7/21 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan joo päivätyönsä siis jalat harallaan, se on instahorojen päivätyö.

Vierailija
8/21 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihmettelen lähinnä sitä, miten monenkin missin kuvissa vilahtelee jatkuvasti luksuslaukkua ja ulkomaanmatkaa, samanaikaisesti kun heidän verotietonsa paljastavat että tienaavat suunnilleen osa-aikaisen kaupan kassan verran. Vau, kertokaa mullekin kuinka elää luksuselämää tuollaisilla tuloilla.

Vierailija
9/21 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ihmettelen lähinnä sitä, miten monenkin missin kuvissa vilahtelee jatkuvasti luksuslaukkua ja ulkomaanmatkaa, samanaikaisesti kun heidän verotietonsa paljastavat että tienaavat suunnilleen osa-aikaisen kaupan kassan verran. Vau, kertokaa mullekin kuinka elää luksuselämää tuollaisilla tuloilla.

Lyhyesti: se ei ole mahdollista.

Vierailija
10/21 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Visa vinkuu.. mut ei haittaa, kuha on kulissit kunnossa...

Vierailija
11/21 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdenkin kuvien kommentoijat jankuttaa kokoajan et "what do you do for living", mutta heruttaja ei ikinä vastaa. Edes kovapalkkaisissa asiantuntijatöissä harvalla on varaa satsata samanlaisiin asusteisiin kuin näillä parikymppisillä tytöillä joiden aika näyttää kuluvan itsensä ehostamiseen ja kuvaamiseen. Kuva huorasta ei ole enää joku rähjäinen vanha nainen kadulla, vaan nuori, luxuselämäkulisseja ylläpitävä instakaunotar?

Vierailija
12/21 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus paistaa. Ei mua ainakaan kiinnosta kenenkään randomtyypin tulot. Niitä kuvia ei ole pakko seurata, eikä varsinkaan stalkata tuohon tapaan.

Vierailija
13/21 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kas täälläkin huoritellaan naisia.

Vierailija
14/21 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kateus paistaa. Ei mua ainakaan kiinnosta kenenkään randomtyypin tulot. Niitä kuvia ei ole pakko seurata, eikä varsinkaan stalkata tuohon tapaan.

Ei kateus. Suru ja huoli siitä että Suomeenkin tällainen ilmiö on tullut, tasa-arvosta huolimatta. Surettaa nuorten naisten puolesta jotka pilaavat elämänsä kun luulevat että luxustuotteet tuovat onnea.

Vierailija
15/21 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kateus. Suru ja huoli siitä että Suomeenkin tällainen ilmiö on tullut, tasa-arvosta huolimatta. Surettaa nuorten naisten puolesta jotka pilaavat elämänsä kun luulevat että luxustuotteet tuovat onnea.

Ei se onneksi välttämättä loppuelämä pilalla ole. Itsekin olin aika pinnallinen ikävuosina 15-25, mutta kyllä sitä sitten alkoi järkeä päähän kasvaa lopulta minullakin, ja elämänarvot syvenivät.

Vierailija
16/21 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se onneksi välttämättä loppuelämä pilalla ole. Itsekin olin aika pinnallinen ikävuosina 15-25, mutta kyllä sitä sitten alkoi järkeä päähän kasvaa lopulta minullakin, ja elämänarvot syvenivät.

Jos olisit myynyt itseäsi rahoittaaksesi elämäsi niin olisiko sitten mennyt, mitä luulet? Siitä oli kyse.

Vierailija
17/21 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kas täälläkin huoritellaan naisia.

Tänne on pesinyt näitä huorittelijoita viime aikoina.

Vierailija
18/21 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi tuntemank tälläinen ainakin käyttää isosiskonsa laukkuja ja kenkiä. Lainailee myös kavereilta. Sitten heruttelee isosiskon asunnolla ison peilin edessä, valkoinen sisustus näkyen Itse asuu halvasti opiskelijakämpässä kontulassa.

Toinen tapaus taas on myymälävaras. Isänsäkin on. Ihan oikeasti.

Eli kaikki ei tosiaankaan ole siltä miltä näyttää. Itsekkin saisin elämästäni halutessani varsin glamourin ja ihanan näköistä, ja niin saisi jokainen tuttavanikin. Kaikilla ei ole tarvetta.

Useimmilla meillä on tarvetta sellaisiin kuukausituloihin, joita osa "instatytöistä" saa... Naapurini on juuri tällainen "instatyttö", se on hänen työnsä. Tienaa 3000-4000 dollaria/postaus. Miehensä on rahoitusalalla ylemmän keskiasteen pomo. Toki minäkin olen mielestäni kaunis ja hyvässä kunnossa, mutta ei minusta olisi kaikkia päiviä ottamaan satoja kuvia, laittautumaan kolmella eri meikillä, laittamaan valaistuksia takapihan uima-altaalle (vaikka täällä paistaa aurinko täydeltä terältä melkein joka ikinen päivä) yms. Se on oikeasti aika rankkaa puuhaa. 

Vierailija
19/21 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkkaan kun katsoo, pyörii kuvidda lopulta aina pari sama laukkua, kengät tms. Kuvianon otettu myös sovituskopeissa, kavereilla tai kopioitu muualta. Ja tuolla fb:n kirppiksilläkin välillä näkee näitä neitejä myymässä hyvin vähän aikaa sitten ostamiaan laukkuja/huiveja/kenkiä/koruja, koska se luottokorttilasku tai osamksu on pakko maksaa tai harrastus loppuu siihen.

Vierailija
20/21 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feikkilaukkuja ja loput pikavipeillä. Ulosotot voi jättää maksamatta. Siinä se.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yhdeksän