Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lihoan kun yritän syödä terveellisesti?

Vierailija
05.02.2016 |

Oon ikäni ollut hieman ylipainoinen. Silloin, kun elän kuin "sika pellossa", eli käyn päivittäin hakemassa jotain pizzaa, hesemättöä tai vastaavaa, ja kaupasta tarttuu mukaan suklaapatukkaa yms, yleensä pikkuhiljaa laihdun.

Kun koitan tehdä normaalia kotiruokaa (tyyliin kanakastiketta ja riisiä), syön aamupalat yms., rupeen pikkuhiljaa lihoamaan :D

Jotenkin saan kai roskaruuasta enemmän tyydytystä, ja se vie nälkää paremmin, jolloin ei tartte syödä kuitenkaan kokonaisuudessaan niin paljon... :D Normaalin ruokarytmin kanssa syöty leipä varmaan myös lihottaa, mut ilman sitä jää nälkä :O

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä ilmoittautuu kanssa yksi! Muutama viikko terveysruokaa, marjoja, paljon kasviksia (lihaa en syö koskaan), riisiä, perunoita, salaatteja jne. ja paino on taas noussut :D Sitten kun heitän kaiken persiilleen, syön just sitä mitä mieli tekee, pizzaa, juustoja, suklaata, jäätelöä, suolakeksejä, alkoholia, niin paino laskee. Ilmeisesti silloin, kun syön mitä haluan, syön määrällisesti paljon vähemmän. Joku puolikas pakastepizza sisältää alla 500ckal, kyllähän sillä laihtuu. Ja kokeiltu on, useasti. Mieluusti söisin terveellisesti, mutta, mutta.

Just näin! :D

-ap

Vierailija
22/27 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, tästäkö mun lihavuus johtuu. Sen jälkeen kun lapset olen saanut, olen tietenkin heidän takiaan pyrkinyt tekemään terveellistä ruokaa. Sen kaksi lämmintä ateriaa päivässä. Tuolla kotiruoallako itseni lihotan. Painonpudotuksesta ei tahdo tulla mitään vaikka tarkasti olen merkinnyt ruokapäiväkirjaan kaiken ylös. Paino vaan junnaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua, tästäkö mun lihavuus johtuu. Sen jälkeen kun lapset olen saanut, olen tietenkin heidän takiaan pyrkinyt tekemään terveellistä ruokaa. Sen kaksi lämmintä ateriaa päivässä. Tuolla kotiruoallako itseni lihotan. Painonpudotuksesta ei tahdo tulla mitään vaikka tarkasti olen merkinnyt ruokapäiväkirjaan kaiken ylös. Paino vaan junnaa.

Kannattaisi vähän itsekin miettiä, mitä se terveellinen ruoka oikeasti onkaan.

Vierailija
24/27 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli personal trainerin tekemä ruokavalio jota noudatin tiukasti. Halusin laihtua 10kg. Laihduin tasan 2kg 3kk aikana ja siinäpä se oli. Mitähän tuota rupeis muuttamaan kun ruokaa ei voi ainakaan vähentää, pt kolminkertaisti syömäni ruoan määrän koska teen todella raskasta työtä ja en ehdi syömään kuin hiiren annoksia. Eli pitäisikö syödä vieläkin lisää?

Vierailija
25/27 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli personal trainerin tekemä ruokavalio jota noudatin tiukasti. Halusin laihtua 10kg. Laihduin tasan 2kg 3kk aikana ja siinäpä se oli. Mitähän tuota rupeis muuttamaan kun ruokaa ei voi ainakaan vähentää, pt kolminkertaisti syömäni ruoan määrän koska teen todella raskasta työtä ja en ehdi syömään kuin hiiren annoksia. Eli pitäisikö syödä vieläkin lisää?

Se pt:n tekemä ruokavalio ei sitten laihduttanut sinua. Jos haluat laihtua, on sun muutettava syömisiäsi.

Vierailija
26/27 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
27/27 |
05.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jätät ekana sen ylimääräisen aan pois, niin kyllä se siitä.

http://www.kielitoimistonsanakirja.fi/netmot.exe?motportal=80

http://www.kielitoimistonsanakirja.fi/netmot.exe?motportal=80

Niin?

"Tavallisimmin: lihoa"

En ymmärrä näitä erikoisuuden tavoittelijoita, jotka lihoavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi