Sormuksen pienentäminen?
Mies kosi!! Oon vieläkin ihan mielettömän onnellinen, tätä varjostaa vaan yksi pikkujuttu.. En nimittäin tiedä, mitkä nakkisormet mies kuvitteli mulla olevan mutta toi sormus on ihan hirveän iso. Paljonkohan hopeasormuksen pienentäminen maksais?
Kommentit (20)
Mulla makso kultasormuksen pienentäminen joku 30
Mä pienennytin kultasormuksen Timanttisilla vuosi sitten, 20 euroa maksoi.
Kiitos! Ja kumma, että jonkun on aina pakko tulla vähättelemään tai mainitsemaan jotain negatiivista.. Sormus on hopeinen, koska se on. En tykkää kultaisista tai kullanvärisistä koruista yhtään, käytän aina hopeisia ja mies on onneksi näppäränä pannut merkille. (:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos! Ja kumma, että jonkun on aina pakko tulla vähättelemään tai mainitsemaan jotain negatiivista.. Sormus on hopeinen, koska se on. En tykkää kultaisista tai kullanvärisistä koruista yhtään, käytän aina hopeisia ja mies on onneksi näppäränä pannut merkille. (:
Valkokultahan on saman väristä kuin hopea :) oletko varma ettei ole valkokultaa?
Riippuu kuinka paljon pitää pienentää ja minkälainen sormuksen rakenne on, ja onko kiviä jne. Yleensä n. 40€.
T. Kultasepänliikkeen myyjä
Hopeasormus! Hehee!! Käy ihan huviksesi kysymässä hinta-arviota KULTAsepänliikkeessä. :D
Vierailija kirjoitti:
Oletko kovin nuori, kun vain hopeaa on sormus.
Vierailija kirjoitti:
Hopeasormus! Hehee!! Käy ihan huviksesi kysymässä hinta-arviota KULTAsepänliikkeessä. :D
Ompa kiva kun toinen menee kihloihin ja kysyy asiallisesti jostain, niin alkaa se pään aukominen jostain kihlasormuksen materiaalista. Mitä väliä sillä materiaalilla on, ei se kulta tuo hopeaa enempää onnea suhteeseen. Ajatus on tärkein!
Ei se montaa kymppiä maksa pienennys. Onnittelut!
Zcom kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ompa kiva kun toinen menee kihloihin ja kysyy asiallisesti jostain, niin alkaa se pään aukominen jostain kihlasormuksen materiaalista. Mitä väliä sillä materiaalilla on, ei se kulta tuo hopeaa enempää onnea suhteeseen. Ajatus on tärkein!
No on sillä siinä mielessä merkitystä, että päivittäin käytettynä hopeinen sormus ei kestä sormessa viittä vuotta kauempaa. Se on niin pehmeä materiaali.
Ja jos siinä on kiviä, jotka kiertävät sormuksen ympäri, niin ne kaikki joudutaan irroittamaan, osaa ei ehkä saada paikalleen takaisin.
Älä pienennä, käytä sitä isovarpaassa.
Vierailija kirjoitti:
Zcom kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No on sillä siinä mielessä merkitystä, että päivittäin käytettynä hopeinen sormus ei kestä sormessa viittä vuotta kauempaa. Se on niin pehmeä materiaali.
Ja jos siinä on kiviä, jotka kiertävät sormuksen ympäri, niin ne kaikki joudutaan irroittamaan, osaa ei ehkä saada paikalleen takaisin.Hassua, että mun ovat kestäneet...
Minäkin (tai tyttäreni) pienennyttää sormuksen. Minulla on kaunis papan ostama timanttisormus ja päätettiin, että tyttäremme saa sen huomenna äitienpäivälahjaksi. Olen tykännyt tuosta sormuksesta paljon (pappa osti), mutta nyt en enää pysty pitämään sitä. Lapseni siis saakoon sen.
Vierailija kirjoitti:
Zcom kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jos siinä on kiviä, jotka kiertävät sormuksen ympäri, niin ne kaikki joudutaan irroittamaan, osaa ei ehkä saada paikalleen takaisin.Ei tarvitse irrottaa kiviä jos otetaan pala pois ja juotetaan se uudelleen yhteen.
Kivelliset sormukset eivät välttämättä ole kovinkaan sileitä siitä kivien kohdilta, joten supistimella pienentäminen ei ehkä muutenkaan onnistuisi.
Kivetön pienenee supistimella näppärästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zcom kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja jos siinä on kiviä, jotka kiertävät sormuksen ympäri, niin ne kaikki joudutaan irroittamaan, osaa ei ehkä saada paikalleen takaisin.Hassua, että mun ovat kestäneet...
Tuo ei tiedä että hopeaa voi seostaa muilla metalleilla puhdasta kovemmaksi.
Mulla sama kysymys. Ostin tänään hopean akvamariiniosormuksen, joka on sopiva peukaloon, mutta pitäisi saada pienennettyä kokoon 17mm.
Onko Helsingissä mitään edullista paikkaa pienentää sormusta?
Pyöritä teippiä sormesi ympärille.
150€ Malmin korupajalla, jos kivi joudutaan istuttamaan uudelleen koon muutoksen yhteydessä.
Mulla olis sormus, jossa ei ole renkaassa kiviä vaan ainoastaan edessä yksi kivirykelmä. Kai tämmösen sormuksen saa helpostikin pienennettyä parilla kolmella koolla? Mitkäköhän on hinnat nykyään?
En muista tarkkaa hintaa, mutta ei ole kallista. Joku pikkuraha.