Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HUHTIkuiset torstaihin!

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei vaan pitkästä aikaa!

Miten sitä onkin näin laiskistunut kirjoittelemaan!? Nyt kuitenkin on jotain kerrottavaa. Eli kävin tänään kontrollissa ja voitteko kuvitella... sisäsuu 1,5cm auki ja kanavaa enää puol senttiä!!!!??!!!? Viikkoja nyt 33+2! Lääkäri määräsi viiden päivän levon et päästäis hyville viikoille..vaikka ollaanhan sitä jo!! Menisi nyt edes sen 3 vkoa niin voisi huokaista!! Välillä supistelee enemmän ja välillä vähemmän..ei kuitenkaan ole ollut kipeitä ja silti auennu paikat!!! Olin vähän yllättynyt!!

Miten teillä muilla supistelevilla???Mikä tilanne?

Pitäs nyt vaan yrittää ottaa rennosti... ikävä paine vaan tuntuu alapäässä kokoajan...huhhuh!!!!

Jospa tämä tästä!!!

-Elli 33+2-

Vierailija
22/24 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojalla hirvittävä yskä, joten sain sairaanlapsenhoitolomaa tän ja huomisen, sitten ens viikko hoohtolomaa ja sit ois puoltoista viikkoa töitä, mutta vaivoja sen edestä, että tuskin enää menen.

Oliko Eusenia totaalisen väsynyt, niin olen minäkin, kovin kummosia ei enää jaksa, ei jaksa liikkua ja varsinkaan seistä töissä koko päivää...

Painontarkkailijoille, minä olin tosi ristiriitaisissa tunnelmissa, kun raskaus alkoi, minä joka olin saanut lasten jäljiltä tiputettua painonvartijoissa 14kg ja sitten meni tossa eron ja kriisien myötä paino alas, niin en olisi ikinä uskonut niitä takasin havittelevani. Olin oppinut oikeat ruokailutottumukset ja hallitsin halujani ja painoani täysin...Vaan kuinkas sitten kävikään...

Raskauden myötä herkut maistuu, koko ajan nälätti alussa ja mieliteot, näillä ei ollut tiedon tai järjen kanssa mitään tekoa, elimistöni oikein kerää rasvaa, jota ei ollut, ilmeisesti nälänhädän varalle, todennäkösesti imetyksen;-)

Noh painoa on tullut! Noin 15kg, mutta toisaalta imetys vie osan ja synnäri. Olen suunnitellut että heti vauvan synnyttyä aloitan liikunnan, jota olen todellakin kaivannut!!!!! En ole vain jaksanut väsymykseltäni ja nyt kivuiltani:-(

Miehen kanssa on sovittu, että hän hoitaa lapset, että pääsen urheilemaan pari/viikossa ja siihen päälle meinasin kävellä toooosi paljon. Nyt on hienot suunnitelmat, mutta entäs jos tämä Masukki onkin ensimmäinen koliikki lapsi ja valvon yöt niin jaksaiskohan sitä sitten...Noh kesä ja aurinkokin saa mielen virkeäksi.

Aluksi koin huonoa omaatuntoa painon noususta ja inhoan edelleen muualle kuin masuun tulleita läskejä, mutta niille annetaan huutia kun homma on suoritettu !

Oma (.) : eilen Masukki säikähti todenteolla, kun mies puhalsi semmosen pöräyksen mahanahkaan, voi pikkaista, no refleksit toimii.

Muutenkin olen tullut tulokseen, että tämä neiti syntyy korkokengät jalassa kun on niin terävät potkut. Vauva liikkuu ja hikottelee säännöllisesti, jaksais vain odotella sinne huhtikuulle...

Ponnari & Masukki 31+4

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...Eli josko tämä krooninen väsymys on vain yksinkertaisesti tästä loppuraskaudesta johtuvaa?! On vain vaikea uskoa, että sille ei ole mitään todellisempaa " syytä" .

Ja aika monia tuntuu myös tuo painoasia rassaavaan. Noh, josko sitten yhdessä tsempattais kunhan synnäriltä päästään?! ;) Kai me naiset vain tahdotaan olla tällaisia, varsinkin jos on jo takana laihdutusta sekä paino-ongelmia.

Mutta nyt painaa väsy NIIIIIIIN järkysti, että on pakko painua pehkuihin, sen kroonisen väsymyksen kourissa siis...

Unia!

tilda

Vierailija
24/24 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään tuli tasan 30rv mittariin! Niin se vaan hurahti uudelle kymmenelle... Huomenna viimeinen ultra, ihanaa päästä kurkkaa vauvelia!

Juu, kyllä minäkin painoa kauhistelen... En ole uskaltanut vaáalle mennä vähään aikaan:) Olin Pilateksessa ja kävin salilla pyöräilemässä, kyllä teki hyvää! Hassua että jumpata jaksaa hyvin mutta reipas kävely saattaa hyvin lyhyellä matkallakin sitten aiheuttaa suppareita?! Aloitin tosissaan vuoden vaihteessa joka viikkoisen jumpan, kun huomasin että muuten paino nousee uhkaavasti. Syönyt olen hevosen lailla koko ajan! Eli se reilu 10kg on kertynyt ainakin viimeisimmän tiedon mukaan.

Äitiyslomaan on enää jotain reilu nelisen viikkoa. Harmittaa kun missaan ekan synnytysvalmennuksen työvuorojen takia, ei suostuttu vaihtamaan:( Mietin jopa jos menisin yksityiselle.... No, saapi nähdä.

Huhti 30rv