Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko normaalia että 19v poika asuu vielä kotona

Vierailija
04.02.2016 |

Tuttavan poika on sellanen, jopa intistä lensi pihalle kun ei pärjännyt. Miten tuomonen tulee pärjäämään elämässä ylipäätänsä?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intin keskeyttäminen nyt asia erikseen, mutta ihan normaalia on, että asuu kotona. 

Vierailija
2/21 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai nytkö se adoptioon annettu on "tuttavan poika"? No, tavallaan tietty, teillähän oli se avoin adoptio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki joku harrastus!!

Vierailija
4/21 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, se poika on perinyt äitinsä heikkolahjaisuuden.

Vierailija
5/21 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Intin keskeyttäminen nyt asia erikseen, mutta ihan normaalia on, että asuu kotona. 

Ei se voi olla normaalia. Valtaosa muuttaa kotoa pois ennen kun täyttävät 18 niin mun mielestä tuo i ole normaalia.ap

Vierailija
6/21 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai nytkö se adoptioon annettu on "tuttavan poika"? No, tavallaan tietty, teillähän oli se avoin adoptio.

Mistä ihmeestä sää puhut? mulla ei ole lapsia enkä ole sellaista antanut toisille. Mun tuttavalla nyt vaan sattuu olemaan poika joka on 19, asuu kotona ja ei pärjännyt edes intissä.ap

Vierailija
7/21 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, se poika on perinyt äitinsä heikkolahjaisuuden.

?

Vierailija
8/21 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, meillä on vielä 22 v. kotona, on semmoista silppua nuo työt nykyään, että ei mitään kiirettä muuttaa pois. Ylipäätään itse ollaan noin puolet vuodesta melkolailla kokonaan mökillä, ettei tuo ilmainen talkkari ole yhtään huonmpi idea tässä huushollissa, ja antaa se parisataa kuussa ns. ruokarahaakin.

Vierailija
9/21 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hanki joku harrastus!!

ei ole vara.ap

Vierailija
10/21 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se voi olla normaalia. Valtaosa muuttaa kotoa pois ennen kun täyttävät 18 niin mun mielestä tuo i ole normaalia.ap

No ei todellakaan valtaosa suomalaisista pojista muuta pois kotoa ennen kuin täyttävät 18!

Vierailija
11/21 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää katsomaan mitä pojat tekee Espanjassa tai Italiassa ja muuallakin Etelä-Euroopassa. Kotona asutaan ihan hyvin 30 asti ja yli, eikä sitä kukaan pidä minään. Tai no niin tekevät tytötkin. Myös Aasiassa asutaan kotona niin kauan kun mennään naimisiin. Tämä suomi on outo maa kun kaikkien pitää päästä omiin koppeihin kyykkimään.

Vierailija
12/21 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä ihmeestä sää puhut? mulla ei ole lapsia

ap

Jotain hyvää tässäkin siis. 

Vierailija
13/21 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedänkin 26v vanhempien kotona loisijan. En tosin ihmettele ettei ole naista löytänyt.

Vierailija
14/21 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuuko tämä poika Tampereen seudulla?

Vierailija
15/21 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan valtaosa suomalaisista pojista muuta pois kotoa ennen kuin täyttävät 18!

Eiköhän valtaosa asu kotona toisen asteen loppuun asti eli siihen vuoteen kun täyttää 19. Jotku muuttaa jo aikaisemmin, esim. peruskoulun jälkeen, jos omalla paikkakunnalla ei ole sopivaa jatko-opiskelumahdollisuutta. Osa sitten myöhemmin - esim. pk-seudulla paikkauntalaisten on vaikea saada opiskelija-asuntoja, ja vuokrat ovat korkeita, niin voi se kotoa lähtö helposti viihvähtää yli kaksikymppiseksikin. 

Vierailija
16/21 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan Forssan seudulla.ap

Vierailija
17/21 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se ihan normaalia on ja ehkä pojille yleisempää. Alkaisin huolestua, jos poika ei lähempänä kolmeakymppiä tajua lähteä.

Vierailija
18/21 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan Forssan seudulla.ap

Ei ollut sit sama.Millaiset vanhemmat pojalla on?

Vierailija
19/21 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intin saa käydä vielä kotoa käsin, sitten saapi alkaa kattella omaa asuntoa.

On mun mielipide. Eli noin 20v.->oma koti.

Vierailija
20/21 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai se ihan normaalia on ja ehkä pojille yleisempää. Alkaisin huolestua, jos poika ei lähempänä kolmeakymppiä tajua lähteä.

Tiedän muutaman nelikymppisen jotka asuu kotona :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi