Yle näköjään korjasi presidentin puheen "äänivian"
Areenassa paitsi näkyy, myös kuuluu asylumit sun muut, kuten pitääkin. Hyvä.
Kommentit (7)
Niin sitä sopii miettiä miksi luottamus on mennyt niin alas. YLE nyt on kaikkea muuta kuin puolueeton media. Ei tarvi olla Einstein että sen huomaa.
Vierailija kirjoitti:
Niin sitä sopii miettiä miksi luottamus on mennyt niin alas. YLE nyt on kaikkea muuta kuin puolueeton media. Ei tarvi olla Einstein että sen huomaa.
Joo, siis onneks meillä on puolueeton mv-lehti. Oonkin miettinyt miksi Areenassa on koko ajan teknisiä ongelmia, nyt ymmärrän että
sensuuriahan se! Mutta mites ruutu.fi, netflix? Nekin pätkii mulla välillä, mikä salaliitto niissä on taustalla??
Persuston mediaparanaoia on saavuttanut X-files mittasuhteet :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, siis onneks meillä on puolueeton mv-lehti. Oonkin miettinyt miksi Areenassa on koko ajan teknisiä ongelmia, nyt ymmärrän että
sensuuriahan se! Mutta mites ruutu.fi, netflix? Nekin pätkii mulla välillä, mikä salaliitto niissä on taustalla??
On olemassa muitakin uutislähteitä, kuin YLE ja Mv-lehti, tiesitkö sitä? Suosittelen seuraamaan.
Ahhahhaa :D
Lahjomaton, sensuroimaton Vauva.fi ei petä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sensuuriahan se! Mutta mites ruutu.fi, netflix? Nekin pätkii mulla välillä, mikä salaliitto niissä on taustalla??On olemassa muitakin uutislähteitä, kuin YLE ja Mv-lehti, tiesitkö sitä? Suosittelen seuraamaan.
Niinhän mä seuraankin. Olen myös tietoinen siitä, ettei mikään uutislähde koskaan ole täysin objektiivinen. Mitä uutislähteitä itse suosittelet? Hesari ja SK tulee mulle kotiin, onko niissä tarpeeksi objektiivinen ote?
On kyllä ylen luottamus mennyt ennätyksellisen alas, kun ei enää edes vikoja uskota vahingoksi.