Mitä maitorahan sekaan?
Kommentit (22)
Karpakokinuskimehukeittoa ja vatkattua kermaa.
Maitorahasta minulla ei ole kokemuksia, mutta maitorahkan sekaan laitan marjoja, Valion sokeritonta mehukeittoa tai hedelmiä ja sekoitan ne blenderissä juotavaksi smoothieksi. Menee joka aamu aamiaisena.
Muijalle maitorahan sekaan voi laittaa vaaterahaa ja itselle kaljarahaa ja lapsille viikkorahaa.
Fun light mehutiivistettä makeuttamaan ja viinirypäleitä sekaan.
Mangosose piltti
Ananas
Ruusumarjasose piltti
Puolukkahilloa
En lähtisi syömään sitä maitorahaa vaan ostaisin sillä ihan sitä maitoa. Tai sitten ehkä piimää, taitaa ola suunnilleen saman hintaista. Jos on maitoraha ihan pieninä kolikkoina niin voi olla vaikea niellä ja ne taitaa sisältää nikkeliäkin, että ei kannata.
Herkkujälkkärinä sokeria, marjoja ja kermaa.
Laihduttaessa rasvattomaan maitorahkaan lisään marjoja ja sokeritonta mehukeittoa.
Vadelmakeittoa TAI puolukoita ja ripaus vaniljasokeria TAI appelsiinia. Jos siis rahkaa tarkoitat :)
Sulatettuja pakastemarjoja+banaanisiivuja+pikkasen rusinoita.
12 lisää: kookosrouhetta, auringonkukansiemeniä, pähkinärouhetta.
Oonkohan väsynyt, mutta naurattaa eräät kommentit. Itse laittaisin maitorahan sekaan ruokarahaa ja pikkusen siiderirahaa. Maitorahkan kanssa syön hedelmiä, marjoja, ja pilttikin käy.
Hedelmiä ja marjoja ja maitoa jos smoothie. Jos ei ni samaa mut ei maitoa ja ehkä vähän siirappia tai vaniljasokeria.
Maitorahkan sekann pidtin juuri jugurttia omenamehua ja panaania. Ja hörppäsin välipalaks.
Vierailija kirjoitti:
Maitorahasta minulla ei ole kokemuksia, mutta maitorahkan sekaan laitan marjoja, Valion sokeritonta mehukeittoa tai hedelmiä ja sekoitan ne blenderissä juotavaksi smoothieksi. Menee joka aamu aamiaisena.
Lammas, bää bää! Smoothien tulisi olla terveellinen. Maitorahka ja sokeriton mehukeitto on kaikkea muuta.
Muutama sentti myös leipään.