Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juno ja kaupungin vuokra-asunto

Vierailija
04.02.2016 |

Pitääkö Juno itsellään kaupungin vuokra-asuntoa, vaikka ei itse siinä asu? Meinaakohan nostaa siihen Kelan tuetkin?
Ei oo reiluu. Junon pitäisi luovuttaa tuo asunto jollekin asuntojonoissa roikkuvalle asunnottomalle!

http://www.iltalehti.fi/viihde/2016020421067015_vi.shtml

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan hän pitää sen itsellään mutta sitä ei voi kokonaan vuokrata toiselle. Osan asunnosta voi vuokrata. Pitää ilmeisesti varalla jos ero  tulee:)). Fiksu mies toisaalta.

Vierailija
2/18 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnitin huomiota samaan. Aika uskaliasta ihan julkisesti myöntää tuollainen keplottelu, kun tietää miten valtavat jonot noihin asuntoihin on ja jonoissa on ihan oikeasti asunnon tarpeessa olevia.

Kelan tukia Juno ei kyllä saa, kun kuitenkin on omaisuutta (se omistusasunto missä oikeasti asuu on varmaan hänenkin nimissään, vaikkei kirjat siellä olekaan) ja tuloja kuitenkin on.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingin kaupungin olisi syytä puuttua asiaan.

Tuo on selkeä väärinkäytös, josta tulisi seurata vuokrasopimuksen irtisanominen.

Edellyttäen tietysti, että Juno puhuu totta asumisestaan Jannan kanssa.

Jälleenvuokraus ei ole sallittua Helsingin kaupungin asunnoissa.

Vierailija
4/18 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnitin huomiota samaan. Aika uskaliasta ihan julkisesti myöntää tuollainen keplottelu, kun tietää miten valtavat jonot noihin asuntoihin on ja jonoissa on ihan oikeasti asunnon tarpeessa olevia.

Kelan tukia Juno ei kyllä saa, kun kuitenkin on omaisuutta (se omistusasunto missä oikeasti asuu on varmaan hänenkin nimissään, vaikkei kirjat siellä olekaan) ja tuloja kuitenkin on.

Eiköhän se yhteisasuntokin liene vuokra-asunto.

Vierailija
5/18 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osan asunnosta saa vuokrata. Ja jos hänellä on kirjat siinä osoitteessa ja maksaa vuokran ei kaupunki voi irtisanoa sopparia.

Vierailija
6/18 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se yhteisasuntokin liene vuokra-asunto.

Ei ole, justhan ne jossain lehdessä esitteli Vantaan Hiekkaharjulta ostamaansa omakotitaloa...

Vierailija
7/18 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Osan asunnosta saa vuokrata. Ja jos hänellä on kirjat siinä osoitteessa ja maksaa vuokran ei kaupunki voi irtisanoa sopparia.

Niin, nyt on kirjat siellä kun joutui ne sinne siirtämään ilmeisesti siksi, että se kaverinsa muutti pois. Ovat varmaan vuokranneet alunperin sen asuntonsa puoliksi sen kaverin kanssa...

Vierailija
8/18 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kaikkea, miten Juno on ylipäätään voinut saada kaupungin vuokra-asunnon? Perheetön nuori yksinäinen mies menee yleensä asuntojonon hännille.

Vierailija
9/18 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennen kaikkea, miten Juno on ylipäätään voinut saada kaupungin vuokra-asunnon? Perheetön nuori yksinäinen mies menee yleensä asuntojonon hännille.

Mä oon joskus nähnyt tästä Junosta jonkun jutun Meidän perhe -lehdessä (tai vastaavassa), joten ei taida olla perheetön.

Vierailija
10/18 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hänellä on kaksi lasta edellisestä suhteesta.

Vierailija
11/18 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon joskus nähnyt tästä Junosta jonkun jutun Meidän perhe -lehdessä (tai vastaavassa), joten ei taida olla perheetön.

Eikös sillä ole useampiakin "perheitä"?

Vierailija
12/18 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis toi asunto on Vuosaaressa ja alle vuosi sitten Juno on jo lehtijutun mukaan asunut Kalliossa? http://www.iltalehti.fi/viihde/2015042319570501_vi.shtml

Eli ties kuinka kauan jo jälleenvuokrannut luvatta kaupungin asuntoa?

Vierailija
13/18 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikös sillä ole useampiakin "perheitä"?

Mä en tiedä asiasta tuon enempää, kommentoin vain tuohon viestiin, jossa pohdittiin, miten asunnon on saanut.

Vierailija
14/18 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on selkeä väärinkäytös, josta tulisi seurata vuokrasopimuksen irtisanominen.

Aikamoinen moka Junolta myöntää asia oikein julkisesti lehdessä.

Eli tyyppi nimellisesti asuu kaupungin vuokra-asunnossa ja nostaa siihen kaikki mahd. tuet (kyllähän ne muusikoiden epäsäännölliset 0-tulot tiedetään). Sitten tyyppi salaa vuokraa asuntoaan eteenpäin kaverilleen, joka maksaa asunnon kulut tai vaihtoehtoisesti Junolle jotakin nimellistä korvausta asumisestaan. Ja oikeasti Juno itse - siis omien sanojensa mukaan - koko ajan asuu vaimonsa osoitteessa. Hyvin mielenkiintoinen kuvio, ei varmaan ainoa tapaus Helsingissä johon kaupungin kannattaa puuttua.

Vierailija
15/18 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei Juno luovuta asuntoa sille, joka siinä nytkin asuu????

Se on ihan sallittua.

Vierailija
16/18 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis toi asunto on Vuosaaressa ja alle vuosi sitten Juno on jo lehtijutun mukaan asunut Kalliossa? http://www.iltalehti.fi/viihde/2015042319570501_vi.shtml

Eli ties kuinka kauan jo jälleenvuokrannut luvatta kaupungin asuntoa?

Ei vaan ehti juuri muuttaa Rastilaan (Vuosaari)

Vierailija
18/18 |
04.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aikamoinen moka Junolta myöntää asia oikein julkisesti lehdessä.

Eli tyyppi nimellisesti asuu kaupungin vuokra-asunnossa ja nostaa siihen kaikki mahd. tuet (kyllähän ne muusikoiden epäsäännölliset 0-tulot tiedetään). Sitten tyyppi salaa vuokraa asuntoaan eteenpäin kaverilleen, joka maksaa asunnon kulut tai vaihtoehtoisesti Junolle jotakin nimellistä korvausta asumisestaan. Ja oikeasti Juno itse - siis omien sanojensa mukaan - koko ajan asuu vaimonsa osoitteessa. Hyvin mielenkiintoinen kuvio, ei varmaan ainoa tapaus Helsingissä johon kaupungin kannattaa puuttua.

Eikä pidä unohtaa elatusmaksuja niistä lapsista, jotka on syntyneet edellisestä liitosta. Vaikea uskoa, että Juno artistin epäsäännöllisillä tuloilla maksaisi itse niitäkään... Eli eiköhän nekin kustanneta veronmaksajien avulla. Kalliiksi tulee nämä tällaiset Junot yhteiskunnalle...ja vielä keinotellaan kaupungin vuokra-asunnolla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi