Tilanteet, joissa olet saanut hävetä silmät päästäsi
Kertokaa myös aina yhtä kiusallisista tilanteista, joissa ajoitus on mennyt totaalisesti pieleen. Onko tullut haukuttua henkilöä, joka onkin seissyt takanasi tms.
Sellainen muisto omasta puolesta, että pari vuotta sitten koko suku oli ollut järjestämässä mulle yllätyssynttärijuhlia (täytin 18). Mentiin sitten viikonlopuksi mökille perheen ja isovanhempien kanssa enkä osannut arvata mitään. Vähän aloin kuitenkin ihmetellä, kun isoisä kyseli pariinkin otteeseen muilta, että millonkas muu väki tulee. Äiti ja mummu yrittivät hyssytellä, mutta isoisä ei tainnut hoksata, että olin kuulolla. Onneksi en hoksannut mitään itsekään ja synttärijuhlat tulivat yllätyksenä ihan niin kuin pitikin.
No, ei ollut kovin paha, mutta mites teillä muilla? Missä tilanteessa on posket hehkuneet häpeästä?
Kommentit (11)
Jopas vain olikin hävettävä tilanne! Voi ei.
En ymmärrä mitä tekemistä häpeämisellä on esimerkkisi kanssa?
Vai oletko niitä teinejä jotka "häpeää" kaikkea?
Näin opiskelijana ensimmäisenä tuli mieleen ne lukuisat kerrat, kun joku alkaa päteä luennolla. Aletaan jaaritella aivan aiheen vierestä jotain turhaa paskaa ja viedään aikaa luennoitsijalta. Lauotaan jotain täysin itsestäänselvyyksiä, jotka eivät kiinnosta ketään. Tyyliin ''Tästä tulikin mieleeni että omena on muuten hedelmä''.
Arghh!
Pieraisin kappelissa tutun hautajaisissa.
Ei tule mitään mieleen.
Kenties jokin mun kasvatuksessa on kuitenkin onnistunut. 😊 Ja iso kiitos Madonnalle.
Muistan, kun olin joskus ala-asteikäisenä vanhempien mukana äänestyspaikalla vaaleissa, kun vanhemmat äänestivät. Ryhdyin niistämään nenääni ja yhtäkkiä räkäklimppi lensi. Se osui isäni edessä seissyttä miestä jalkaan ja tämä mies oli minun opettaja. Se oli noloa.
Mun lapsi totesi kahvipöydässä isälleen että miksi sä juttelet tädille kun et edes tykkää siitä....
Itse totesin töissä eräästä asiakkaasta "eiköhän hänelle voi viikonlopun lääkkeet antaa mukaan. Ei niillä saa itteään tapettua"
Asiakas oli tullut selkäni taakse. Pyysin anteeksi mutta kyllä hävetti!
housuistani tuli paskaa ,siis"ulostetta"taksin penkille,kun olin maksanut ja poistunut taksista niin vissin ei silloin huomannut kuski,HAH HAH HAA!
Olen sellainen vähän "hyväntahtoinen lörppö" kirjoittamaan/puhumaan. Puhun ennen kuin ajattelen. Enkä kauheasti jaksa välittää/panostaa kielioppiinkaan. Omista asioistani ja mukavia asioita pääasiassa, mutta joskus toivoisi että saisin kasvatettua jonkun luontaisen suodattimen itselleni. Usein kirjottelen facebookkiin idioottimaisia päivityksiä jotka myöhemmin nolottaa. Ei viitsi poistaakaan, sehän vasta noloa olisikin! :D
Olin sukujuhlissa, joissa vessa oli tietenkin aivan olohuoneen vieressä ohuen oven takana. Itse toimitus (ykkönen) sujui ihan normaalisti, ylös noustessa kuitenkin pääsi pienen pieni piaru, sellainen kireä ja korkea. Ihan varmaan kuului, jonka tajuttuani heti seuraavassa hetkessä suustani pääsi kovaan ääneen tahaton "VITTU!", joka tavallaan kruunasi koko tilanteen kiusallisuuden. Hetken siinä sitten keräilin itseäni, ennen kuin astuin takaisin juhlaväen keskuuteen, joka tietenkin oli kuullut kaiken.
Piu - VITTU!
Up