Help, miten korvisreiät saa pysymään auki, jos korviksia ei saa laittaa? ov
Ollaan lähdössä esiintymismatkalle parin viikon päästä ja koska kansallispuvun kanssa ei saa pitää mitään koruja, joudun ottamaan kaikki korut pois esityksissä. Tuo ei ole normaalisti mikään ongelma, nuo lävistysreiät (huuli, nenä ja kumpikin kulma) pysyvät kyllä auki, vaikkei pitäisi korua viikkoonkaan.
Mutta nuo korvisreiät, mulla on kummassakin korvassa neljä reikää ja vaikka nuo ovat jo vanhoja, niin tiukkaa tekee saada korvikset takaisin, vaikka koru olisi ollut poissa max puoli tuntia.
Koska meillä on esityksiä pitkin päivää, joudun olemaan ilman korviksia koko päivän. Eli löytyykö sellaisia läpinäkyviä korviksia vai mitähän tässä keksisi.
Kommentit (3)
Mulla on ollut välillä korvikset poissa vuosikausia ja ihan tavallisesti oon saanu korut sujautettua takas. Sun arvenmuodostus taitaa olla jotain erikoista tai sit sä vaan et osaa laittaa korviksia ;)
Oon nähnyt sellasia läpinäkyviä "korviksia" viime vuostuhannella viimeks.
Ja kyllä mä sentäs osaan vaihtaa korviksia :D Ne on helpompi laittaa kuin nuo kulmakorut, joissa on niin pirskatin pienet pallot. Jos mulla olis arvenmuodustuksessa jotain häikkää, niin eikös se vaikuttaisi noihin muihinkin? Ja useastihan sanotaan, että kulmakoru menee umpeen/koru kasvaa ulos, mutta mulla on ollut nuo lävistykset nyt n. 4-5 vuotta ja mitään ongelmia ei ole ollut.
ap
Jos on tulehdusta niin se voi turvottaa reiät nopeasti mutta kyllä ne siellä muuten on tallessa.
Mulla on ollut välillä korvikset poissa vuosikausia ja ihan tavallisesti oon saanu korut sujautettua takas. Sun arvenmuodostus taitaa olla jotain erikoista tai sit sä vaan et osaa laittaa korviksia ;)
Oon nähnyt sellasia läpinäkyviä "korviksia" viime vuostuhannella viimeks.