Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä ootte mun miehen elämäntavoista?

Vierailija
03.02.2016 |

- Käy suihkussa n. kerran viikossa. Ei siis pese edes alapäätä tai kainaloitakaan useammin.
-Hampaat pesee 2 x päivässä.
- Ei käytä deodorattia, ei vaihda sukkia tai alusvaatteita päivittäin
- Käy töissä normaalisti, huolehtii laskunsa ym. On tarkka rahasta
- Istuu illat ja yöt television ja tietokoneen ääressä. Ihan joka ilta. Nukahtaa sohvalle, sitten herää ja jatkaa hommiaan. Menee sänkyyn yleensä 4-6 maissa aamulla.
- Viikonloppuisin nukkuu vähintään puoleen päivään
- Ulkoilee vain erittäin hyvällä säällä, yleensä sää on aina p***a, valittaa siitä lähes joka päivä
- Juttelee asioistaan lähinnä lapsille, mulle ei juuri koskaan. Jos puhun hänen kanssaan ja lapsi tulee keskeyttämään, on lapsi aina etusijalla
- Haluaisi, että lapset ovat kiinnostuneita samoista asioista (esim. samoista bändeistä, penkkiurheilusta ym.), joista itse on. Mielestäni etsii lapsista kaveria itselleen.
- Ei kannusta lapsia leikkimään keskenään tai kavereiden kanssa, vaan mieluummin esim. pelaa heidän kanssaan pleikkaa.
- Kritisoi ja arvostelee mua lähes joka päivä, kehu ei juuri koskaan.
- On pääosin rauhallinen, mutta suuttuessaan saattaa napata lapsia tai minua turhan kovaa, paiskoa tavaroita ym. Suuttumusta on vaikea ennakoida, voi tulla ihan pikkujutuista.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairas, ja pahasti.

Vierailija
2/8 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi kritisoimaan puolisoasi. Ennemmin kysyn sinulta. Miksi olet hänen kanssaan yhä jos et ole tyytyväinen. Pysähdy miettimään itse haluatko elää hänen kanssaan ja toimi sen mukaan. Jos jäät hänen luokseen niin silloin hyväksyt hänet sellaisena kuin hän on. Tai jos et hyväksy niin ota ero.  Mielestäni et hauku täällä miestäsi vaan tuot esille oman tyhmyytesi kun elät ihmisen kanssa josta en välitä ja jota en hyväksy sellaisena kuin hän on.

Muista toista et voi muutaa vain itseäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yök, eikö se haise?? Kuvottava ukonretale.

Vierailija
4/8 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerropa sinä ap millainen sinä olet miehellesi?

Vierailija
5/8 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä. Olen samoilla linjoilla kakkosen kanssa. Lasten takia olen yhdessä (lapset pieniä, en ole valmis olemaan heistä erossa joka toista viikkoa) ja siksi, että mies ei edes kestä ajatusta erosta, saa heti kauheat raivarit.

Minä olen yleensä kotona hiljaa ja yritän niellä kiukkuani, mutta eihän tämä kestävä tilanne ole, ei ole ollut vuosikausiin.

Laitoin tämän aloituksen siksi, että saisin vähän perspektiiviä, kuulostaako meidän elämä lainkaan normaalilta. Itse olen siihen tottunut.

Vierailija
6/8 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaa vähän siltä, että miehesikin on sun kanssa yhdessä vain lasten takia. Hoitaa vaan pakolliset hommat ja sä murjotat hiljaa kiukkua niellen. Milloin olet itse kehunut miestäsi? Nytkin vaan kritisoit ja arvostelet miestäsi. En sano mielipidettäni miehestäsi, en tunne häntä. Teidän tilanteesta tiedän vain sinun kertoman puolen.

Vierailija
7/8 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika perusmies. Paitsi tuo hygienia.

Vierailija
8/8 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoaa itseään... ehkä elämäänsä myös. Purkautuu sitten kiukkuna ja pienenä väkivaltana. Lapset ovat hänelle ainoa valopilkku ja vaikuttaa vähän ehkä omistushaluiselta heidän suhteen. Tekee kuitenkin mielestäni karhunpalveluken lapsille, kun ei opeta heitä sosiaalisiksi ja patista kavereiden pariin.

Selvästi masennusta, kun oma hygienia ei kiinnosta ja elää netissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme