Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulle soitti puhelinmyyjä

Vierailija
03.02.2016 |

Joka oli myymässä viive-nimistä meikkisarjaa, mistä sain postikulujen hinnalla 3,90 erilaisia meikkejä. En löytänyt kyseisestä meikistä mitään netissä.. Voin kuulemma lopettaa tilauksen heti kun olen saanut meikit. Numero jost soitettiin oli Communicare Finland Oy. Nyt mietin että onko mua kusetettu. Kysyi kuitenkin lopussa saako äänittää puhelun, jottei tule väärinkäsityksiä.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi helvetissä ostat näkemättä jotain meikkejä? Luuletko että ovat laadukkaita tuohon hintaan? Voi elämän kevät...

Vierailija
2/12 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu tottakai voit lopettaa tilauksen heti.... :D tuskin tulee olemaan helppoa vaan. Eiköhän sieltä tuu sulle samaan syssyyn joku toinenkin paketti jonka sitten avaat ja löydät sisältä viidenkympin laskun.

Soitapa takasin ja peru koko juttu heti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nuo yleensä voi perua ihan helposti, ainakin itse olen saanut peruttua. Mutta, en lähtisi ostamaan mitään halpis meikkejä tietämättä mitä sisältävät jne.

Vierailija
4/12 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En saa soitettua takaisin.. Entiedä mikä muhun meni, kun aina sanon etten ota mitään. ap

Vierailija
5/12 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko kyseessä ollu vevay? Niiltä saa kokeilupakkauksen 3,90e hintaan.

Vierailija
6/12 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tilasin laukun hintaan 9,90€ + postikulut. Sanoivat ettei mitään muita kuluja tule. Tämä laukku maksoi minulle kuitenkin melkein 100 euroa. Niin ketutti että heitin ulkona juoksevaa oravaa kivellä päähän.

Vierailija
7/12 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku lyselee puhelun LOPUSSA saako äänittää niin se on väärin tehty sillä hänen on taytynyt saada puhelusi nauhalle jo alunperin ilman lupaasi!!!!

Vierailija
8/12 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi kertaa "ei" ja luuri kiinni, jos ei usko. Varsinkin yrittäjänä, meno on kuin villissä lännessä ja sitten saa vuosikaudet tapella eri perintätoimistojen kanssa, miksi lasku on jälleen aiheeton.

Vierailija
9/12 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joku lyselee puhelun LOPUSSA saako äänittää niin se on väärin tehty sillä hänen on taytynyt saada puhelusi nauhalle jo alunperin ilman lupaasi!!!!

Jokainen saa nauhoittaa keskustelut, joissa on itse osallisena, myös puhelut. Siihen ei tarvita mitään lupia.

http://www.tietosuoja.fi/fi/index/useinkysyttya/puheluidennauhoittamine…

Vierailija
10/12 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puheluiden äänittäminen on täysin laillista niille osapuolille jotka ovat itse puhelussa osallisena. Kaikki puhelusi pankkiin, vakuutusyhtiöön yms tallennetaan automaattisesti. Itsekin saat äänittää omat puhelusi eikä sinulla ole velvollisuutta kertoa tästä kenellekkään.

Vierailija
11/12 |
07.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omien keskusteluiden tallentaminen ei ole laitonta eikä siihen tarvi vastapuolen lupaa. Näin sanoo laki.  Ei vaikka kyseessä on markkinointipuhelu. On tietysti kohteliasta ilmoittaa vastapuolelle että puhelu tallennetaan, mutta lupaa siihen ei tarvita. 

Vierailija
12/12 |
07.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myynyt VeVay:n tuotteita. Ei ole kusetusta koko homma, mutta saattaa mennä jopa kuukausi, että tulee kotiin asti. Laskun yhteydessä tulee tunnukset nettisivuille, josta voit sitten perua koko tilauksen muutamalla klikkauksella. Ei tule mitään pakko-paketteja jatkossa jos perut tuon tilauksen, muuten lähtisi tuleen joka neljäs kuukausi tuotepaketti, kuitenkin postikuluineen alle 20e. Olen itsekin siis asioinut kyseisessä firmassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yhdeksän