Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi minun lapsenteko asiani kuuluvat muille?

Vierailija
03.02.2016 |

Minulla on yksi lapsi, se riittää minulle ja miehelleni, vaikka olen suoraan sanonut ihmettelijöille että meidän lapsiasiat on meidän asioita, saan jatkuvasti samoilta henkilöiltä kuulla :
"Milloinkas teet toisen?"
"Etkai sinä pussin suuta raottanut vain yhden takia"
"Pitäähän sitä nyt nuorempi sisarus saada"
"Joko pian pääsee kutomaan vauvasukkia"
"Milloin tulee toinen"
"Jokos sitä pitää ostella jarrusukkia?"

Joka saatanan päivä kuuluu joltakin. Vaikka olen suoraan myös sanonut että tämä yksi jää ainoaksi ja meillä ei ole edes varaa kustantaa korkeaa elintasoa kahdelle lapselle.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri toisessa keskustelussa tapeltiin siitä, että ketään ei kiinnosta oikeasti toisten lastenteko, veloihin siis viitaten. Muttajuu, voin kuvitella, tai no, tiedänkin omalta kohdalta kuinka ärsyttävää tuo on. Meille ei tule lapsia ollenkaan ja siinä mennään välillä todella henkilökohtaisuuksiinkin. Siis vaikka asiasta ei pitäisi mitään meteliä ikinä. Samankaltainen loukkas tuntuu olevan tuo "vain" yhden tekeminen, suoranainen rikos. Vaikea uskoa, että eikö nuo valittajat oikeasti näe absurdiutta tuossa asiassa.

Vierailija
2/2 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten kun tulee se kolmas lapsi niin aletaan valittamaan että kolme on liikaa ja pitääkö sitä yhden perheen koko Suomi kansoittaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä