Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

APUA MIKÄ MULLA ON?

Vierailija
03.02.2016 |

Mulla on kulmahampaan seudulla jokin parantumaton haavauma joka aukeaa aina kun pesen hampaita.
Vertavuotaa hampaan sivusta ja yläpuolelta. Myöskin ien on turvonnut kulmahampaan välistä hiemaan.

Myöskin hampaan yläpuolen seuduilla on jokin valkoinen hiukan aftaa muistuttava valkoinen kohta siis ikenessä.

Tämä on ollut jo useamman viikon eikä näytä aikomustakaan lähteä pois.

Olen nuuskannut elänäni aikana yhteensä 6 päivää. Nämä päivät on ollut tässä 2 kuukauden sisällä. En siis ole 6 päivää putkeem vaan nämä 6 päivää on ripoteltu viimeisen 2 kk:n sisään. Lisäksi olen tupakoinnut puolivuotta. Tupakoinnin loptein 2 kuukautta sitten.

Apua kaikki merkit suussa viittaa suusyöpään. Voiko suusyöpä kehityä 2 kuukaudessa. 6 päivän nuuskauksella?

Tuollausein myös sanottiin että parantumaton haava suussa voi olla suusyövän esiaste. Minulla tuo alkaa vuotaa verta aina hampaita pestessä.

Onko mulla syöpä apua?

Nuuskaamisen oon lopetannu.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaa aika hammaslääkärille.

Vierailija
2/11 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika mennä hammaslääkäriin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kusinen juttu. Ite lopetin nuuskauksen eikä mulle mitää tullu. Mee lääkäriin!

Vierailija
4/11 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe että tuosta on suurtahaittaa mutta alkaa syövät pelottaa

Ap

Vierailija
5/11 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha ientulehdus

Vierailija
6/11 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En koe että tuosta on suurtahaittaa mutta alkaa syövät pelottaa

Ap

Totta, parantumaton haava ja jatkuva tulehdus suussa on kyllä semmoinen juttu, että ei sitä todellakaan kannata hoitaa.

Vierailija
7/11 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ikenet vuotaneet verta hampaita pestessä jo 15vuotta. Varaan aina uuden ajan hammaslääkäriin, kun edelliseltä reissulta kotiudun. Eivät vieläkään ole keksineet missä vika. Viimeisin arvaus oli, että toisilla on vain herkemmät ikenet. (Ennen kuin kukaan tulee nillittämään, niin säännölliset ruokailut, ruuan jälkeen purkkaa, hampaanpesu sähköhammasharjalla 2x2min päivässä, suuvedet, tikut, langat ymym kaikki käytössä)

Vierailija
8/11 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöpää, syöpää. Tainnut jo levitä aivoihinkin.

Vierailija
9/11 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiskalta kysyn , kuinka usein vaihdat hammas harjaa? Itse vaihdan kahden kuukauden välein. Tai viimeistään kun alkaa pestessä tulla verta ikenistä. Veren tulo loppuu viimeistään toisella kerralla uudella harjalla.

Vierailija
10/11 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ientulehdus on äitinyt pahaksi. Joutunet juurihoitoon hampaasi kanssa. Se valkoinen on todennäköisesti mätää. Siisi niin kuin finnin sisällä. 

Vierailija
11/11 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joopajoo1 kirjoitti:

Mulla on ikenet vuotaneet verta hampaita pestessä jo 15vuotta. Varaan aina uuden ajan hammaslääkäriin, kun edelliseltä reissulta kotiudun. Eivät vieläkään ole keksineet missä vika. Viimeisin arvaus oli, että toisilla on vain herkemmät ikenet. (Ennen kuin kukaan tulee nillittämään, niin säännölliset ruokailut, ruuan jälkeen purkkaa, hampaanpesu sähköhammasharjalla 2x2min päivässä, suuvedet, tikut, langat ymym kaikki käytössä)

Saatko helposti mustelmia? Onko sinulta otettu veren hyytymistekijät?