Voisitko seurustella herkän miehen kanssa?
Onko enemmän positiivinen vai negatiivinen piirre? Miksi?
Kommentit (7)
Minulla on ihana herkkismies <3 onhan siinä niitä huonojakin puolia, mutta niitähän löytyy meistä kaikista! Minun herkkismieheni on ihanan ajattelevainen ja empaattinen, ottaa mut kaikessa huomioon niin että välillä vieläkin hämmennyn kun olen ihmussuhteissani tottunut paljon jurompiin tapauksiin.
Niin ja kolmonen haluaa vielä vastata tuohon kakkosen kommenttiin, ei se että on herkkis sulje pois sitä ettei osaisi esim. panna ja piereä :D mutta provohan toi olikin
Vierailija kirjoitti:
En voisi. Kunnon mies juo viinaa ja syö lihaa, kiroaa ja pieree, lyö ja panee. Ja vihaa suunnilleen kaikkea tämän taivaan alla.
Entäs pettäminen? Taisit unohtaa sen.
Riippuu kai mitä laskee herkkyyteen. Pidän omaa seurustelukumppaniani melko herkkänä ja pidän sitä positiivisena asiana. Mies on kaikille kiltti ja ystävällinen, ottaa muut huomioon, osaa näyttää minulle tunteensa ja tarvittaessa pystyy myös itkemään ilman, että ajattelisi sen olevan jotenkin nynnyä. Kaikesta pystyy myös hänen kanssaan keskustelemaan. Minusta on helppoa olla ihmisen kanssa, joka todella näyttää ja kertoo tunteensa, eikä tarvitse arvailla mitään. On myös mukavaa tuntea itsensä rakastetuksi, eikä katsella miestä, joka jurottaa nurkassa puhumatta mitään. :D Kuitenkaan hän ei ole mikään jyrättävä ovimatto, jolle käy kaikki, vaan on samalla myös omat mielipiteensä omaava ja ilmaiseva tyyppi.
Herkkyys on positiivinen asia. Mun mieskin oli herkkä silloin, kun seurusteltiin. On se vieläkin, mutta on muuttunut kovemmaksi ja itsekkäämmäksi myös. Että jos pääsisin uudelleen valitsemaan, niin valitsisin vieläkin herkemmän miehen.
Tätä on kysytty täällä aika monta kertaa.
En voisi. Kunnon mies juo viinaa ja syö lihaa, kiroaa ja pieree, lyö ja panee. Ja vihaa suunnilleen kaikkea tämän taivaan alla.