Onko sinua lääpitty/ahdisteltu alaikäisenä?
Itse muistan muutamia kertoja. Pelottavin oli noin 12-vuotiaana kun joku mielenterveysongelmainen (sekavia puhunut) mies alkoi seurata kaupungilla, toinen ahdistava tilanne oli 14-vuotiaana kun joku kadulla vastaantuleva mies vain yhtäkkiä tarrasi haarovälistä kiinni.
Kommentit (14)
On seurattu ja pari itsensäpaljastelijaa on esitellyt itseään. Sitten muistan että on kerran kuorittu takapuolta ja näitä ja huutelijoita on ollut myös, kaikki nämä ihan aikuisia miehiä vaikka olen itse ollut yläasteiässä.
On, intensiivisiä tuijotuksia ja ääntelyä. Kommentteja ulkonäöstä ja nojautumisista kylkeen kiinni julkisissa liikennevälineissä.
Näin itsensäpaljastajarunkkarin yhdeksänvuotiaana. (ihan toimituksen alusta loppuun asti)
Kun olin 14, n. kuusikymppinen ukko yritti ostaa minulta seksiä, tarjosi 50 euroa.
Kun olin 15, joku vanha mies kehui rintojani poikkeuksellisen kauniiksi ikääni nähden.
Eiköhän suurin osa teineistä koe tällaisia jossain vaiheessa. Paras keino suojella tyttöjä on kasvattaa heistä rohkeita ja sanavalmiita, että uskaltavat sanoa näille iljetyksille suorat sanat ja osaavat tarvittaessa soittaa poliisit.
On, usein. Ja hyväksikäytetty. Ja 15-vuotiaana yritetty raiskata, tai no... sellaista siinä tapahtui että olisi törkeä raiskaus. Mutta varmaan on mennyt jo vanhaksi, kun en silloin uskaltanut tehdä rikosilmoitusta. Kaikki eri tekijöitä ja ihan kantasuomalaisia, mainittakoon.
On kyllä, alkaen 8-vuotiaasta. Onneksi oma tytär, 13v. toistaiseksi välttynyt kaikelta tuommoiselta paskalta.
Vanha 45v täti pussaili suulle kun olin teinipoika.
Hirrrrrvitys!!
Kyllä. Silloisen kaverin isä ja pakko oli jotenkin "sietää", muuten en olisi voinut hengata kaverinkaan kanssa.
Useimmiten juoksin karkuun.
Ala-asteella, ehkä 9-vuotiaana näin ekan kerran itsensäpaljastelijan uimarannalla, joka tarttui kaveriani kädestä. Pääsimme onneksi karkuun. 13-vuotiaana tuntematon on kourinut haaroista.
Ammattikoulussa oli seurailua, röyhkeää ja ahdistavaa tuijottamista. Sama koulu, eri oppilas, halasi väkisin ja yritti pussata, pyysi kyllä anteeksi kun juoksin karkuun. Hyrrr.
On. Itsensäpaljastajia ja kourijoita on ollut melko paljon mutta inhottavin oli se kun joku hikinen äijä yritti väkisin suudella kun olin odottamassa bussia 14-vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi oma tytär, 13v. toistaiseksi välttynyt kaikelta tuommoiselta paskalta.
Toivottavasti. En minäkään noista äidille kertonut.
4
Vierailija kirjoitti:
On, usein. Ja hyväksikäytetty. Ja 15-vuotiaana yritetty raiskata, tai no... sellaista siinä tapahtui että olisi törkeä raiskaus. Mutta varmaan on mennyt jo vanhaksi, kun en silloin uskaltanut tehdä rikosilmoitusta. Kaikki eri tekijöitä ja ihan kantasuomalaisia, mainittakoon.
---
Eihän siinä mitään menetä, jos soittaa kumminkin poliisille tai vaikka rikosuhripäivystykseen. Voit aloittaa myös ottamalla yhteyttä Tukinaiseen.
Jos ei voisikaan tuomita enää, niin voiko poliisi kuitenkin "jututtaa" epäiltyä?
Hyh hyh, ja kuvaan kuuluu, että toiset (ja samat) puolustavat raivokkaasti Suomalaista Miestä epäoikeudenmukaista arvostelua vastaan, koska vain pieni osahan heidän kavereistaan tällaista harrastelee, ja heitäkin pitää ymmärtää, kun Suomalaisella pullapoj-Miehellä on varsinkin nykyään niin vaikeaa.
Kyllä, eikä ne olleet edes mitenkään päällepäinselvän mielenterveysongelmaisia. Siis toki eivät voineet olla ihan oikeasti normaaleita täyspäisiä miehiä, mutta eivät myöskään mitenkään hulluiksi tunnettuja tai muuten omituisesti käyttäytyviä.
yök...