Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eläkkeet pienenevät jatkuvasti vaikka rahastot kasvaa!

köyhyys tappaa
02.02.2016 |

Eläkkeiden ostovoima on laskenut, ja samaan aikaan eläkerahastot paisuneet käsittämättömiin mittoihin! En ymmärrä miksei eläkkeitä koroteta. Taitettu indeksi pitäisi poistaa...

Syksystä asti on kerätty kansalaisaloitetta, jolla vaaditaan eläkkeiden korottamista. Täältä löytyy lisätietoa:
http://elakehuijaus.fi/

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos luulee saavansa jotain eläkettä 30-40 vuoden päästä, on aika naiivi ihminen.

Vierailija
2/4 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevaisuuden eläkkeetkin pitää maksaa, eläkerahastoilla varaudutaan myös niihin.

Eläkkeen saajat ovat maksaneet itse vain todella pienen osan eläkkeestään, vaikka juuri tähän usein vedotaan.

Eläkevaroja pitää hoitaa siten, että eläkkeitä pystytään myös jatkossa maksamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkkeitä ei ole syytä korottaa yhtään. Nykyeläkeläiset saivat kerättyä historiallisen suuret työeläkkeet ja samaan ei tulevat sukupolvet tule koskaan pääsemään ei millään mittareilla.

Vierailija
4/4 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos luulee saavansa jotain eläkettä 30-40 vuoden päästä, on aika naiivi ihminen.

Eipä sitä voi ihan noin vaan purkaa. Pitäisi ensin olla ihmisillä varasuunnitelma. Uusille syntyville sen voisi purkaa ja he voisivat sitten vaihtoehtoisesti alkaa säästämään itse rahastoon jolla sitten kuittaavat vanhuutensa, tai perhesuunnittelu voi alkaa pitää itse huolta omista vanhemmistaan.

Nyt on vaan myöhäistä alkaa purkamaan eläkkeitä niiltä ihmisiltä ketkä sen varassa jo nyt ovat.