Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten poliisin ajanvaraus toimii (Pasilassa)

Vierailija
02.02.2016 |

Olen siis tehnyt ajanvarauksen Pasilan asemalle, netissä olen tehnyt jo passihakemuksen sähköisesti. Miten tuo käytännössä toimii, huutako virkailija nimeltä tiskille kun on oma aika, vai pitääkö mennä johonkin tiettyyn jonoon tmv? En ole ikinä käynyt Pasilan poliisiasemalla, joten kiitos avusta!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotat, että pillit ulisee.

Vierailija
2/6 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehokkaampaa se ajanvaraus on tehdä jossain liikekeskuksessa tai keskustassa. Sopiva näyteikkuna ja jotain vähän raskaampaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan, että nimellä kutsuvat kaikki ajanvarauksen tehneet.

Vierailija
4/6 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen siis tehnyt ajanvarauksen Pasilan asemalle, netissä olen tehnyt jo passihakemuksen sähköisesti. Miten tuo käytännössä toimii, huutako virkailija nimeltä tiskille kun on oma aika, vai pitääkö mennä johonkin tiettyyn jonoon tmv? En ole ikinä käynyt Pasilan poliisiasemalla, joten kiitos avusta!

Asemalle on palkattu henkilökohtainen avustaja jokaiselle ajan varanneelle. Avustaja on ulko-ovella vastassa nimilapun kanssa. Lisäksi avustaja tarjoaa sinulle kahvia kultakupista ja kantaa sinut tiskille oman vuorosi koittaessa.

Vierailija
5/6 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimellä kutsuvat joo. Virtanen, luukku 10. Siellä istut odotusaulassa vuoronumerollisten kanssa, ja selviät 15 minuutissa ulos kun muilla menee kaksi tuntia. Sitä tyydytyksen määrää...

Vierailija
6/6 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduin hoitamaan passiasiani Kilossa asti (Helsingissä silloin viikkojen jonot), mutta varmaan käytäntö on sama: kutsutaan nimellä luukulle, ei tarvitse ottaa jonotuslippuja kun on varattu aika. Ei mitään erityistä huutamista. Biotunniste ja käsialanäyte hoidettiin mutkattomasti ja nopeasti. Valmis passi toimitettiin parissa päivässä kodin lähelle R:lle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yhdeksän