Miksi kaikki suhdeasiat ovat miehille suurimmaksi osaksi niin yhdentekeviä?
Naiset joutuvat miettimään rakastuessaan ja ihastuessaan onko mies mahdollisesti valmis sitoutumaan, kantamaan vastuuta jne. Mies taas ei ihastu vaan kylmäpäisesti miettii että josko tuolta saisi, ehkä sitten pidemmänkin aikaa jos sanoo että rakastaa. Mutta jos näin ei käy, niin ehkä suurin osa miehistä vain jatkaa kylmästi seuraavan kohteen luo. Miehet myös saavat sitä seuraa todella helposti, jos ei vain ole liian vaativa (eikä lyhyissä/kertasuhteissa se rima kovin korkealla ole). Suhteen mies saa vielä helpommin kuin hetken seuraa. Tuntuu että naiset jäävät kyllä näissä asioissa täysin miesten jalkoihin, koska naiset oikeasti alkaa välittää näistä miehistä tunnetasolla.
Tiedetään tiedetään, tervetuloa maailmaan! Mutta surettaa silti tämä suvunjatkamisen armottomuus.
Kommentit (12)
Miehille on karkeasti sanottuna ihan sama kuka siinä vierellä on, kunhan ns. palvelu pelaa ja ei nalkuta liikaa.
Kokeilepa suhtautua pariutumiseen muuten kuin "suvunjatkamisena", niin ehkä sinullakin natsaisi. Täytyy sanoa, että vaikka muuten olen melkoinen romantikko, minulle ei tekisi tiukkaa lähteä "kylmästi seuraavan kohteen luo", jos naisen lähtökohta olisi siittäjän löytäminen!
Katkerat av mammat itkevät kun eivät ole löytäneet kunnollisia miehiä itselleen
No tuo "suvunjatkamisen armottomuus" oli lähinnä tuollainen heitto, sillä suuremmassa mittakaavassa siihen liittyviä lieveilmiöitähän kaikki nämä seurustelut, suhteet, ihastumiset sun muut on. Itse en edes aio hankkia lapsia. Ap
Vierailija kirjoitti:
Miehille on karkeasti sanottuna ihan sama kuka siinä vierellä on, kunhan ns. palvelu pelaa ja ei nalkuta liikaa.
Joillakin tosin on yksi kriteeri eli ulkonäön pitää olla 10.
Koska loppupeleissä te naiset ette kuitenkaan edes tiedä mitä haluatte, vaikka luulette tietävänne. Ei kannata mennä niin sanotusti merta edemmäs kalaa ja miettiä parisuhdeasioita sen kummemmin, koska on olemassa esimerkiksi se riski että nainen nyt vain alkaa tuntemaan, että suhde ei etene ja minkäs sille sitten tekee.
Itse asiassa miehet menevät erossa enemmän paskaksi kuin naiset, syrjäytyvät ja alkavat dokaamaan. Miesten kanssa sitten puhutaan kun ei saa "sitä" vaikka todellisuudessa kaivataan kumppania, turvaa ja jatkuvuutta. Poikamieselämä on aika surkeaa lopulta eikä hohdokasta, ainakaan vuosia.
Ohi aiheen. Mutta. Jos naisella on tunne, että suhde ei etene, niin kysyisin että mitä hän suhteelta toivoo että minne se etenee ja miten siihen toivetilaan päästään yhdessä. Keskustelua. Sitten vaikka järjestetään yhteinen pikkuloma kylpylään ja ulkoilemaan tai eurooppalaiseen suurkaupunkiin (panemaan hotelliin skumppapäissä). Mikä tässä on niin vaikeeta.
Onpas typeriä yleistyksiä. Luulen, että olen sen sortin paska nainen, että vain vedät puoleesi juuri tuollaisia miehiä.