Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ensimmäinen viikko takana saman katon alla. Nyt jo mennyt kaikki seksihalut tyttöystävääni kohtaan...

Vierailija
01.02.2016 |

Viikkoon sisältynyt:

- Tyttöystävän vahinkopieru(?), joka haisi ihan järkyttävältä
- Tulin töistä kotiin ja vessassa haisi järkyttävä paska... Tyttöystävä käynyt kakalla?
- Ensimmäinen sunnuntai saman katon alla ja tyttöystävä oli KOKO PÄIVÄN ilman meikkiä
- Parina aamuna järkyttävä henkihaju

Nyt ymmärrän miksi pitkistä suhteista loppuu seksi.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

TÖRKEÄÄ!!! JSSAP

Vierailija
2/31 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin tulla tuuraamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika shokeeraavaa kyllä, että tyttöystäväsi on vaan ihminen hänkin.

Vierailija
4/31 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaxuhali.<3

Vierailija
5/31 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut mieheni kanssa 10v ja kyllä meillä on seksiä säännöllisesti useamman kerran viikossa.

Vierailija
6/31 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinä et tietenkään piereskele eikä henkesi haise ja käytyäsi tarpeilla vessa haisee ruusuille? 

Vierailija
7/31 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etpä sinä vielä mitään ymmärrä parisuhteesta. Etkä naisistakaan.

Vierailija
8/31 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin kuvittelin että tälle palstalle on alaikäraja 18, vaikkei tämä mikään seksipalsta olekaan. Mutta joo, eihän tänne ikärajaa ollutkaan. Toivoisin kyllä silti että nämä jonnet menisivät omille palstoilleen.

Vierailija
9/31 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) Olette 18-20 vuotiaita? Onneksi pian pääset armeijaan ja suhde saa uutta puhtia välimatkan takia!

Vierailija
10/31 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai nyt "provo" ei sisältänyt iänikuista VAIMOA. Edistystä sekin. Huonoja nämä ovat kuitenkin eivätkä edes naurata, joten mitäpä jos hankkisit itsellesi parempaa tekemistä kuin näiden loputtomien "provojen" tehtailun?

Vierailija
11/31 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

:) Olette 18-20 vuotiaita? Onneksi pian pääset armeijaan ja suhde saa uutta puhtia välimatkan takia!

Ja kun elää muutaman muun varusmiehen kanssa samassa tuvassa kuukausitolkulla, ei yhden tytön pierut tunnu sen jälkeen enää mitään.

Vierailija
12/31 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se sama tyttöystävä, joka niisti suihkussa? Jaxuhali.

Vierailija
13/31 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstalla käyvien miesten vuoksi en edes uskalla etsiä miestä. Onko valtaosa suomalaisia miehiä samanlaisia kuin täällä?

Ärtyvä suoli N28

Vierailija
14/31 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

vinkki sinulle. takaapäin. ja pienet hajut ei haittaa menoa. 

t parisuhteessa 20v

Vierailija
15/31 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mulle se :)

Vierailija
16/31 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se tietenkin sellaisten kumipimppojen ja nukkien jälkeen vaikea totuttautua oikeaan naaraaseen, otan osaa.

Vierailija
17/31 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viikkoon sisältynyt:

- Tyttöystävän vahinkopieru(?), joka haisi ihan järkyttävältä

- Tulin töistä kotiin ja vessassa haisi järkyttävä paska... Tyttöystävä käynyt kakalla?

- Ensimmäinen sunnuntai saman katon alla ja tyttöystävä oli KOKO PÄIVÄN ilman meikkiä

- Parina aamuna järkyttävä henkihaju

Nyt ymmärrän miksi pitkistä suhteista loppuu seksi.

Mun suhteesta ei ole vieläkään loppunut seksi vaikka ollaan parikymmentä vuotta oltu yhdessä ja haistettu varmasti myös toistemme paskat, hiet sun muut. Rakkaus on vahva !

Mutta oikeesti mä en ymmärrä, että sunlaisiasi idiootti poikaystäviä on olemassakaan.

Sä oikeesti tarvitset hoitoa itsellesi, siis psykiatrista hoitoa. Sun juttusi ei ole enää normaalin ihmisen juttuja.

Vierailija
18/31 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekan viikonaikana ei pitäisi tehdä muuta kuin panna 24/7.

Aika emakko sun tyttis, koita antaa remmiä perseelle av tyyliin, jos vaikka tyyli muuttuisi.

Vierailija
19/31 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua niin naurattaa tämmöset alotukset. :D ihmisiä me naisetkin ollaan. Piereskellään ja käydään paskalla. :D

Onneks oma mies ei oo tollanen neiti. Saattaa tulla laittaa hiuksiaan vessaan kun istun paskalla

Vierailija
20/31 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä palstalla käyvien miesten vuoksi en edes uskalla etsiä miestä. Onko valtaosa suomalaisia miehiä samanlaisia kuin täällä?

Ärtyvä suoli N28

Nää on ylilaudan trollijonneja.

Eli jotain 15v pikkupoikia, jolla ei kivekset laskeutuneet.

Ne tehtailee tänne päivästä toiseen omasta mielestään "nokkelia" provoja, koska esim. äiti on käskenyt siivota huoneen, eli ei kannata ottaa niin tosissaan.

Mäkin toivoisin, että pysyisitte jonnet siellä ylilaudalla runkuttamassa muiden runkkujen kanssa jotain pikku-pinksua.