Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

" laihtumista" viimeisillä viikoilla?? Onko normaalia?

15.02.2006 |

Hei

Onko täällä muita joilla paino on pudonnut viimeisillä viikoilla? Olin vaan tosi hämmästynyt viime viikolla kun olin niin sanotusti laihtunut puoli kiloa viikossa ja nyt kun kävin eilen neuvolassa niin taas oli 300 g lähtenyt pois. 3 vkoa siis la:n. Sanoi täti että ihan normaalia, mutta silti tuntuu oudolta. En ennen ole laihtunut vaan ni,enomaan turvotuksesta ja muutenkin niin on viime viikoilla kertynyt kilokin viikossa. Turvotusta ei ole tällä kertaa ollut lainkaan joten ei voi olla senkään poistumisesta johtuvaa painonpudotusta. Ja mielestäni olen syönyt normaalisti ja jopa herkutellutkin.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli viimeisessä neuvolassa pudonnut 1,5 kiloa paino, siis viikon aikana... Kai se on ihan normaalia.

Sasuliini

Vierailija
2/4 |
25.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtunee ainakin osaltaan siitä, ettei lapsivettä enää muodostu samaa tahtia kuin aikaisemmin.

Itselläni ei viimeiseen 10 raskausviikkoon noussut paino kuin reilun kilon yhteensä. Viimeisen kuukauden aikana tuli vain vajaa ½kg. Söin normaalisti, mutta paino ei vain noussut. Eli periaatteessa kai itse laihduin kun vauva taas sai aina vähän lisää painoa ja tulos oli plus miinus nolla. Neuvolassa eivät olleet huolissaan, koska sf-mitta kuitenkin miltei joka viikko kasvoi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
19.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli muistaakseni ainakin parin viime viikon aikana ennen synnytystä paino laski, yhteensä pari kiloa. Ei siis syytä huoleen. Onnellista odotuksen huipennusta!

Vierailija
4/4 |
16.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin minun tapauksessa, eli viikolla 37 paino oli korkeimmillaan ja siitä sitten on laskenut aina 0-600g viikossa, enkä ole mitenkään vähentänyt syömistä, herkutellut enemmän ja liikkunut vähemmän kuin ennen. ja vauva on arvioiden mukaan kasvanut oikein mukavaksi jättiläiseksi.