Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

USKOMATONTA! Kävin tänään Lidlissä...

Vierailija
31.01.2016 |

Olen siis 34. raskausviikolla ja tänään kun kävin Lidlissä ostin ruokaa ja ostin miehelleni olutta, kun hän sitä pyysi. Kuitenkaan minulle ei myyty tätä olutta, vaikka kuinka yritin selittää, että en itse juo sitä olutta, vaan ostan sen miehelleni. Luulivat, että aion itse ryypätä ostamani oluen!! Nyt loppui kyllä siinä kaupassa asiointi!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi että huokaan huutamalla; HOHHOIJAA!

Vierailija
2/14 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu, multa vietiin myös homejuusto ja maksamakkara! Kun latasin hihnalle mätipurkin niin uhkasivat soittaa sossut ja poliisit! Ja mulla on raskausviikkoja vasta 32!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olit päihdyksissä ja oksensit hihnalle.

T kassa

Vierailija
4/14 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassalla ei ole oikeutta kieltäytyä myynnistä, pyysitkö esimiehen paikalle? Tee valitus ihan virallisia kanavia pitkin, tuo pitää korjata js ohjeistaa henkilökuntaa toimimaan alkoholiLAIN mukaan, ei fiiliksellä.

Vierailija
5/14 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää sinne citymarketteihinne sitten ostelemaan, naurettavaa lidl-vihaa...

Vierailija
6/14 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voida evätä oluen ostamista muuten kuin iän, humalatilan tai epäilyn välittämisestä alaikäiselle johdosta. 

Että mikähän juttu... ? Etkö saanut esimiestä paikalle?

Vierailija
7/14 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voida evätä oluen ostamista muuten kuin iän, humalatilan tai epäilyn välittämisestä alaikäiselle johdosta. 

Että mikähän juttu... ? Etkö saanut esimiestä paikalle?

Olihan siinä epäilys, että olutta välitetään alaikäiselle eli sille syntymättömälle vauvalle.

Vierailija
8/14 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekaan ei myydä tupakkaa, vaikka koitan kuinka selittää että en oo raskaana vaan ihan vaan läski. Ei ne usko. :-(

Vierailija
9/14 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kassalla ei ole oikeutta kieltäytyä myynnistä, pyysitkö esimiehen paikalle? Tee valitus ihan virallisia kanavia pitkin, tuo pitää korjata js ohjeistaa henkilökuntaa toimimaan alkoholiLAIN mukaan, ei fiiliksellä.

Huomattava osa suomalaisista kaupoista ei toimi alkoholilain mukaan, vaan kieltäytyy myymästä juomaa alaikäiselle jos kyljessä lukee vaikka alkoholipitoisuus 0,5%.

Myöskään tupakkalain mukaisesti ei toimita, vaan tehdään omavaltainen tulkinta, jonka mukaan tulitikut lasketaan "tupakointivälineiksi".

Vierailija
10/14 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs epäilisin että tässä on kysymyksessä provo. Kaava on ainakin tuttu...

Vierailija
11/14 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle eivät myy enää kuin laittilimuja tiskin alta, oon kuulema ihan älytön porsas :( Esimiehen kutsuin paikalle, ja sanoi että joku roti sentään! Asiakkaat kaikkoaa, kun vyöryn ovesta sisään, sanoivat.

Vierailija
12/14 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku K-kauppias siellä kirjoittelee iltansa ratoksi audin takapenkiltä

Vierailija
13/14 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Matkalla pankkiin käänteleen tilillään olevia viissatasnippuja, ettei alimmaiset homehdu.

Vierailija
14/14 |
31.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matkalla pankkiin käänteleen tilillään olevia viissatasnippuja, ettei alimmaiset homehdu.

Pikku ero joo siihen, että itse Lidlin osakkeenomistajana elän nälkärajalla ja ajelen ruosteisella mummopyörällä, jonka sain onnekseni ongittua paikallisesta järvestä.