Vierailija

Kun jotkut sanoo, ettei kumppaninvalintaan liity mitään "tasoeroja" tai "oman tasoista kumppania". Ette siis koskaan ole katsoneet jotain miestä/naista ja ajatelleet, että tuon kun sais, mutta tiedän, ettei se mua huoli, koska sais paremmankin?

• ylös 5
  • alas 23

Sivut

Kommentit (77)

Vierailija

Mutta kun on kyse siitä, että ei ole absoluuttisia tasoja. Omilla mittareilla mieheni on aivan huipputyyppi. Hän on erittäin älykäs, menestynyt ja hyvätuloinen. Ylemmän keskiluokan alfauros. Mutta jos joku etsii jääkiekkojulkkista puolisokseen, ei pitäisi häntä yhtä kiinnostavana kuin minä, jolle monipuolinen akateeminen koulutus esim on meriitti. Minä olen vastaavilla mittareilla miehelleni ykkönen, mutta jos joku haluaa 20 v kaunottaren, ei huoli minua. Mutta on monia, joille pelkkä kauneus ei riitä.

Väitteeni on siis, ettei kukaan ole kaikkien mieleen, koska ei ole yhtä ainutta asteikkoa, jolla sitä tasoa voisi mitata. Yksi haluaa älykkään, yksi urheilullisen, yksi komean ja yksi rikkaan puolison. Joku muusikon, joku humoristin, joku syvällisen pohtijan. Toisen huippu on toiselle ihan sama.

• ylös 63
  • alas 2
Vierailija

Kyllä jostain päin maailmaa varmasti löytyy ainakin _yksi_ "ylemmän" tason mies, joka minut huolisi. Minä en itse kyllä halua mitään sellaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

En tajua kuka on väittänytkään, että tasot olisivat absoluuttisia, vaan että niitä on. Silloin aina tulee joku sönköttämään, että ei ole mitään tasoja, no, sehän kuulostaa sille, ettei niitä tosiaan ole, vaikka ei kai kukaan kelpuuta itseään paljon alempitasoista kumppania jos saa omansa tasoisen? Silloin on pakko tinkiä omasta tasostaan, jos on jokin puute, mikä laskee tasoa, vaikka siis monilla muilla alueilla olisit kyllä parempitasoisen kumppanin veroinen.

• ylös 2
  • alas 19
Vierailija

Minä olen, täällä näin! Tottakai voin saada sinun näkemyksesi mukaan minkä tasoisen kumppanin tahansa, ellei sitten juuri kyseinen kumppaniehdokas omaa samanlaista naurettavaa tasoerottelua kuin sinä.

Itse pidän ihmisiä alempiarvoisina lähinnä sen mukaan, onko esim. rikollinen, väkivaltainen, julma...

Terv. AMK nainen, joka tienaa alle keskituloisesti

• ylös 15
  • alas 1
Vierailija

Näkökulmakysymys. Jumalan näkökulmasta kaikki ihmiset ovat yhtä arvokkaita. Alasti synnytään ja alasti kuollaan. kukaan ei saa täältä mitään mukaansa.

• ylös 14
  • alas 4
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Näkökulmakysymys. Jumalan näkökulmasta kaikki ihmiset ovat yhtä arvokkaita. Alasti synnytään ja alasti kuollaan. kukaan ei saa täältä mitään mukaansa.
Tuo oli hyvin sanottu.

Vierailija

En ole ajatellut.

Toisaalta minua ei ole koskaan kiinnostaneet itseään täynnä olevat tyypit.

• ylös 11
  • alas 2
Vierailija

Hyvin "tasoiltaan" erilaiset naiset ovat olleet minusta kiinnostuneita. Ainakin ulkonäöllisesti paljon tasokkaampia naisia olen saanut. Mutta se tuskin on mitenkään spesiaalia, lähes kaikilla miehillä, joilla on nainen, on ulkonäöllisesti itseään tasokkaampi nainen. Tai ainakin siltä se minusta näyttää. Mutta ehkä en osaa arvioida miesten komeutta kovin hyvin. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En tajua kuka on väittänytkään, että tasot olisivat absoluuttisia, vaan että niitä on. Silloin aina tulee joku sönköttämään, että ei ole mitään tasoja, no, sehän kuulostaa sille, ettei niitä tosiaan ole, vaikka ei kai kukaan kelpuuta itseään paljon alempitasoista kumppania jos saa omansa tasoisen? Silloin on pakko tinkiä omasta tasostaan, jos on jokin puute, mikä laskee tasoa, vaikka siis monilla muilla alueilla olisit kyllä parempitasoisen kumppanin veroinen.

No avaapas nyt vähän, että mitä nämä sinun tasosi pitävät sisällään? Pelkän ulkonäön? Taloudellisen statuksen? Ulospäin suuntautuneen/sulkeutunen luonnetyypin? Koulutuksen? Älykkyyden? Mitä kaikkea?

Ja kenen näkökulmasta näitä tasoja arvotetaan? Sinun, minun, naapurin Kaisan vai presidentin?

Voi kastemato taas näitä tikapuuhermostolla laadittuja avauksia.

• ylös 15
  • alas 3
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Hyvin "tasoiltaan" erilaiset naiset ovat olleet minusta kiinnostuneita. Ainakin ulkonäöllisesti paljon tasokkaampia naisia olen saanut. Mutta se tuskin on mitenkään spesiaalia, lähes kaikilla miehillä, joilla on nainen, on ulkonäöllisesti itseään tasokkaampi nainen. Tai ainakin siltä se minusta näyttää. Mutta ehkä en osaa arvioida miesten komeutta kovin hyvin. 

Jeesh. Jos naiset antaisivat vain oman tasoisilleen tai paremmille, 90% miehistä ei nussisi. 

• ylös 13
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä olen, täällä näin! Tottakai voin saada sinun näkemyksesi mukaan minkä tasoisen kumppanin tahansa, ellei sitten juuri kyseinen kumppaniehdokas omaa samanlaista naurettavaa tasoerottelua kuin sinä.

Itse pidän ihmisiä alempiarvoisina lähinnä sen mukaan, onko esim. rikollinen, väkivaltainen, julma...

Terv. AMK nainen, joka tienaa alle keskituloisesti

Niin no aivan, sähän just todistit, sen mitä MÄ sanoin. Eli se rikollinen väkivaltainen julmuri ei voisi saada sinua, koska hän ei ole sinun tasoasi.
ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo oli hyvin sanottu.

Aivan teennäisesti sanottu. Kyllä aurinkoista miljonääri-isovanhempaa hyysätään aivan toisella tyylillä, kuin katkeraa varatonta vanhusta yksiössään, ja myös muistellaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä varmasti saisin kenet tahansa. Valitsin mieheni :)

No et aivan varmasti saisi. Kyllä sinua kyvykkäämpiä naisia löytyy.
ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No avaapas nyt vähän, että mitä nämä sinun tasosi pitävät sisällään? Pelkän ulkonäön? Taloudellisen statuksen? Ulospäin suuntautuneen/sulkeutunen luonnetyypin? Koulutuksen? Älykkyyden? Mitä kaikkea?

Ja kenen näkökulmasta näitä tasoja arvotetaan? Sinun, minun, naapurin Kaisan vai presidentin?

Voi kastemato taas näitä tikapuuhermostolla laadittuja avauksia.

Käytännössä näitä tasoja arvotetaan sen joka valitsee itselleen kumppania näkökulmasta. Joku voi esim. hävetä kumppaninsa ulkonäköä -> eli se ei ole hänen tasoisensa ulkonäkö, siis sellainen, josta hän voisi olla aidosti ylpeä tai hyvillään tai edes tyytyväinen, hyväksyä. Sama oikeastaan noissa kaikissa kategorioissa on mahdollista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Uskon että saisin vaikka kenet ja olen tosi nirso miesten suhteen!

Et kyllä voisi saada. Et ole niin hyvä, sinussa on puutteita, joita JOKU ei hyväksyisi.
ap

Vierailija

Mun mielestä tasot ei ole kiinni ulkonäöstä, rahasta, vallasta ja statuksesta. Ihmisen pariutuminen on pääasiassa kemiaa, jonkun luonne on kiinnostava ym. Jatkuvasti näkee ihmisiä jotka näyttää "eri tasoisilta" mutta kukaan ulkopuolinen ei voi tietää mikä heitä on vetänyt toisiaan kohti. Sanonta sanoo että rakkaus on sokea, rikas rakastuu köyhään, komea rumaan, älykäs idioottiin, sitä tapahtuu koko ajan.

Seksuaalisen vetovoiman lisäksi suurin syy pariutumiseen on huumorintaju, jos huumori synkkaa antaa ruman ulkonäön ja köyhyyden anteeksi, kun toisen kanssa on kivaa ja mukava olla, niin millään ulkoisella seikalla ei ole väliä. Kyllähän jopa vammaiset ihmiset saa puolison.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllä varmasti saisin kenet tahansa. Valitsin mieheni :)

Epäilen. 

Miehet sinänsä ovat hölmöjä ja alkaa seisoa melkein kenestä tahansa naisesta, mutta ongelmaksesi muodostuu toiset naiset. Huippumiehille on naisia tarjolla koko ajan. Naiset ovat virittäneet kauneus- ja seksikkyyskilpailun niin huippuunsa, että hyvin harvalla on edes asiaa huippumiehen lähelle. On jopa naisia, joiden ammatti on näyttää hyvältä. En usko, että sinulla on vastaavia resursseja käytössäsi.

Jäisit pahasti jalkoihin jo Helsingin yössä. Puhumattakaan että lähdettäisiin isoon maailmaan, missä ne huippumiehet on. Ei tule mieleen montaa suomalaisnaista, joka olisi menestynyt kisassa maailman miljonääripelimiehistä. 

Vierailija

Jos puolisoon pitää ns. tyytyä tyyliin en parempaakaan saa, niin ollaan hieman väärillä jäljillä. Sitten hetkeä myöhemmin itketään, kun törmättiin siihen tahollaan varattuun sielunkumppaniin :D

En minä aikoinaan ainakaan miettinyt millä tasolla minä tai miehemme olemme, hyvin olemme yhteen sopineet :D

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat