Uskovaiset "ahdistelivat" muksua ja vaimoa
Muksu ja vaimo kävivät kaupassa päivällä. 2kpl nuoria poikia olivat seuranneet heitä jonkin matkaa ja alkaneet sitten kysellä ja kertoa jumalasta jeesuksesta synneistä yms. Vaimo oli sanonut etteivät usko jumalaan ja kävelleet eteen päin. Pojat olivat hetken seuranneet ja sitten luikkineet karkuun kun joku muu oli tullut vastaan.... lapsi koki tilanteen todella pelottavana.
Mitä itse tekisit tuollaisessa tilanteessa?
Kommentit (11)
Mitä? Miks trolli? Tämä on nyt totta. Itse olen hölmistynyt ja ajdistunut lapsen puolesta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Muksu ja vaimo kävivät kaupassa päivällä. 2kpl nuoria poikia olivat seuranneet heitä jonkin matkaa ja alkaneet sitten kysellä ja kertoa jumalasta jeesuksesta synneistä yms. Vaimo oli sanonut etteivät usko jumalaan ja kävelleet eteen päin. Pojat olivat hetken seuranneet ja sitten luikkineet karkuun kun joku muu oli tullut vastaan.... lapsi koki tilanteen todella pelottavana.
Kaivaisin valkosipulit ja hopeatikarin taskustani, huutaisin avukseni Saatanaa ja näyttäisin samalla pirunsarvia nyrkilläni. Lapset olisivat voineet hokea numerosarjaa 666.
No olipa rakentava vastaus 3...
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos haluat jatkossa sepittää tämän kaltaisia tarinoita, muista käyttää välimerkkejä, kuten pilkkua joka erottaa sivulauseet päälauseista.
pyytäisin poistumaan ja sanoisin seuraavaksi "kutsun" vartijan jos ei usko
Vaimosi suhtautuminen tilanteeseen varmasti edesauttoi lapsen pelkäämistä. Mutisi vastauksen? Tihensi askeliaan? Tarttui lapsen käteen?
Itse olisin vain naurahtanut pojille ja komentanut pois ja sitten vain lapselle rempseästi jutellut siitä minne seuraavaksi mennään ja mitä tehdään.
Yleisesti ottaen hihhulit eivät ole vaarallisia jos eivät mitään Isiksen tunnuksia kanna ;)
Itsekin ateistina sanoisin:
"Jumala on kuule Raamatun mukaan antanu vapaan tahdon ihmiselle uskoa tai olla uskomatta, ja minä olen valinnut jälkimmäisen. Kiitos hei."
Tilanne oli ollu niin yllättävä että vaimokin oli pelästynyt koska pojat olivat seuranneet.
Ei pilkkuja koska kirjoitan puhelimella...
Ap
Mormoneja varmaankin. Ei heitä tarvitse pelätä. Täälläkin heitä liikkuu, innokkaasti tuppaantuvat seuraan, jopa kotiin asti
1. Käskisin painua vittuun.
2. Jos ei auta niin soittaisin 112 ja kertoisin hiukan väritetyn tarinan ahdistelijoista.
Trollilta vaikuttaa viestin aloittaja.