Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä näistä sopii parhaiten Väinön, Vilhon ja Kaapon pikkuveljelle nimeksi?

Vierailija
15.02.2006 |

Tutkittiin miehen kanssa tuota toista listaa ja nämä ovat suosikkeja:

Kaarlo

Kaarle

Ohto

Otto

Toivo

Antton

Aarni

Aarne

Niilo

Taavi

Eero

Paavo

Tapio

Mikko

Tuota Viljamia ajateltiin kolmanneksi nimeksi. Myös toisia ja kolmansia (muuta kuin tuo Viljami) saa ehdottaa, muilla pojilla on myös kolme nimeä, jotka kaikki ovat vanhoja tai vanhahtavia.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin Viljami. Mites Valtteri?

Vierailija
2/9 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihmeen villitys on meneillään antaa lapsille mummojen ja ukkien nimiä?Tuntuu että kaikki lapset on nykyään jotain Hilmoja ja Väinöjä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kaarlo ja kaarle ja paavo on liian lähellä kaapoa, viis kirjainta ois kiva, kun muidenkin nmissä on viisi kirjainta. mikko on ihan liian tavis noihin teidän nimiin. Eli tässä nämä jäljellä olevat:

Toivo

Aarni

Aarne

Niilo

Taavi

Tapio

Näistä ehdottomat suosikkini ovat Niilo ja Taavi. Mites oletteko miettineet Veetiä ja Leeviä? Ovat minusta ihania, tosin ovat nyt " muotinimiä" , niin eivät ehkä siksi niin kivoja...

Vierailija
4/9 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Ei siis ap.)

Vierailija
5/9 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on VV niin sitten pitää olla myös KK. Kaarle sopii tuon nimitrion jatkoksi parhaiten.

Vierailija
6/9 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mikä ihmeen villitys on meneillään antaa lapsille mummojen ja ukkien nimiä?Tuntuu että kaikki lapset on nykyään jotain Hilmoja ja Väinöjä..

Minä ja mies tykätään vanhoista nimistä, enemmän kuin näistä nykyajan Nikoista ym. Ja Väinö oli pappani nimi, hän kuoli pari viikkoa ennen kuin Väinö syntyi, Vilho oli mieheni isän nimi, appi kuoli syöpään, kun Vilho oli kaksi viikkoinen. ap

Vierailija
7/9 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mun mielestä kaarlo ja kaarle ja paavo on liian lähellä kaapoa, viis kirjainta ois kiva, kun muidenkin nmissä on viisi kirjainta. mikko on ihan liian tavis noihin teidän nimiin. Eli tässä nämä jäljellä olevat:

Toivo

Aarni

Aarne

Niilo

Taavi

Tapio

Näistä ehdottomat suosikkini ovat Niilo ja Taavi. Mites oletteko miettineet Veetiä ja Leeviä? Ovat minusta ihania, tosin ovat nyt " muotinimiä" , niin eivät ehkä siksi niin kivoja...

Leevi ja Veeti ovat just muotinimiä, kuten jo mainitsitkin ja ne ovat vielä eri " vuosikymmeneltäkin" kuin muut nimet. Meidän tuttavapiirissä on jo 5 alle kouluikäistä Veetiä ja Leevejäkin on 3.

Ja seiskalle, miehelle ei kelpaa tuo Kalle nimi. ap

Vierailija
8/9 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota Taavi-nimeä en ymmärrä lainkaan, vaikkakin se on kaverini lapsen nimenä. En pysty oikein vieläkään ymmärtämään, että antoivat lapselleen tuollaisen " vitsi" -nimen. Yritän aina olla oikeasti suvaitsevainen ja jokaisellahan on oikeus mielipiteeseen, mutta vaikka olen saanut nyt totutella tuohon Taaviin jo muutaman vuoden, niin yhä edelleen se on mielestäni vitsi koko nimi. Toivottavasti en pahoita tällä kenenkään mieltä, ehkäpä Taavi on sitten minulle se ylitsepääsemätön nimi, jota en kerta kaikkiaan ymmärrä.

Vierailija
9/9 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muitakin hyviä kyllä listalla...