Nainen on tehty miehen kylkiluusta
aikojen alussa jumalat erottivat heidät. Sen jälkeen haluamme olla aina yhtä kun se vain on mahdollista.
Kommentit (17)
Nainen on tehty minun massiivisesta, gargantuaalisesta peeniksestä
öh... Ei?
Mitä jos menisit kertaamaan peruskoulun viidennen luokan. Muistaakseni silloin kerrottiin yksinkertaisen ihmisen helposti ymmärrettävästi mistä ihmiset niin naiset kuin miehetkin tulevat. Spoiler alert: Suurimmalla osalla on ihan omat kylkiluunsa.
Haikara tuo perheelle vauvan ja tämä on fakta.
Olisipa mut tehty jonkun hieman siromman miehen kylkiluusta, en haluaisi olla näin rotevaluinen.
Raamatussa on kyllä yks hulluimmista luomiskertomuksista. Ne sotkanmuna-jututkin on uskottavampia.
Fantasiansa kullakin. Mä olen kyllä oikein tyytyväinen sellaiseen, jossa on käytetty myös ihoa, läskiä, lihasta, rustoa, kollageenia, keratiinia ja mitä kaikkea muuta niissä onkin.
Vierailija kirjoitti:
kaunis ajatus
Niin on. Nainen on miehen sydäntä lähellä <3
Joo se on kyllä luomuskertomuksessa jännä,että mies on tehty maantomusta, mutta nainen sitten siitä miehen kylkiluusta. Kovasti on saanut kylkiluuta venyttää. Ja oishan se ihan uskottavaa, jos mieheltä puuttuisi yksi kylkiluu, mutta kun ei puutu. Eikös nämä ihmiset,sekä mies ,että nainen ole kehittyneet ahvenasta(=ahvenesta;) )
Minä olen tehty isäni siittiöstä ja äitini munasolusta.
Toiset ei ymmärrä elämän mystisyyttä, salaperäisyyttä.
Se mihin ihminen uskoo, on hänelle totta. On se sitten joulupukki tai lumimies.
Onko tuo jostain kreikan mytologiasta?
Vierailija kirjoitti:
Toiset ei ymmärrä elämän mystisyyttä, salaperäisyyttä.
Se mihin ihminen uskoo, on hänelle totta. On se sitten joulupukki tai lumimies.
Onko tuo jostain kreikan mytologiasta?
Tai jotkut eivät ymmärrä allegorioita.
Se on raamatusta, Aatamin ja Eevan luomisesta.
Kylkiluusta repivät nämä D-kupin tissit vai?
Miehet tulevat naisen pillusta maailmaan. Eriskummallista.
Ok.