Mies käyttäytyy kuin lapsi, hermot menee (minua ei huvittanut väsyneenä seksi, kieltäytyi viemästä töihin vaikka etukäteen sovittu)
Varsinkin nyt viime tempauksen jälkeen. Alkoi aamuyöstä vongata ja koska joudun heräämään 5.30 ei todellakaan huvittanut muutenkin rättiväsyneenä. Aamulla sitten kun olin eteisessä valmiina, mies mulkaisi omahyväisesti sohvalta ja sanoi "En mä sua vie, kun ei siitä kerran mitään palkkaakaan saa"
Sanoin että nyt ei ole kyse leikistä, asia tosiaankin sovittiin aiemmin enkä voi myöhästyä töistä. Oma autoni oli huollossa. Työnsin hänen käteensä 20€ setelin ja sanoin että siinä jos se nyt on bensarahoista kiinni. (olen itse kuskannut miestä vaikka mihin vaatimatta bensarahoja)
Ehdin juuri ja juuri linja-autolla töihin, olin ehkä 10 min myöhässä ja tästä tuli moitteet.
Veljeni sanoi että tuo ei ole tervettä käytöstä ja minun pitäisi lopettaa suhde. Varsinkin kun tämä ei ollut ensimmäinen kerta. Mies kosikin minua muutama kk sitten mutta kieltäydyin.
Kommentit (29)
Itse en olisi noin lapsellisen miehen kanssa, käsittämättömän itsekeskeistä ja naivia ajattelua hänellä. Seksi ei ole koskaan mikään vallan tai kaupankäynnin väline parisuhteessa, vaan kahdenkeskinen molemmille just sinä hetkenä sopiva asia. Lisäksi tuo ettei vienyt sua töihin, on kyllä niin hävyttömästi tehty etten jatkaisi parisuhdetta, varsinkaan kun kyse ei ollut ensimmäinen kerta tuollaista typerää käytöstä. Arvostan niin paljon itseäni että tiedän ansaitsevani hyvän miehen enkä mitään lapsellista kiukuttelevaa kusipäätä.
Saitko edes kaksikymppisesi takaisin?
Tuo miehen käytös on lapsellista ( joskin lapsetkaan eivät syyllisty tuollaiseen), ilkeää, itsekästä, manipuloivaa. Kukaan järkevä ihminen ei kiristä seksillä tuolla tavalla, ei kukaan.
Veljesi on oikeassa. Jos mies on ollut tuollainen, niin varautuisin pahimpaan, Vie arvotavarat vaikka sinne veljellesi, samoin valokuvat ja kaikki, millä on tunnearvoa, ennen kuin otat eron puheeksi.
Hyi mikä lapsellinen typerys! :(
Miten tuollaisen kanssa voi elää? En luottais yhtään, eikä kyllä seksikään moisen tyypin kanssa houkuta, ei sitten pätkääkään. Ja tuo muka rakastava ja toista kunnioittava kumppani? Riidat riidellään/keskustellaan asiallisesti, tuo käytös on jotain ihan peestä.
Onko äitinsä/isin lellitty silmäterä?
Kuulostaa kyllä tosi oudolta. Miksi kieltäydyit? Ei nyt niin väsynyt voi olla. Kyllä normaalisti pitäisi suostua vaikka vähän väsyttäisi. Hyvä huomio kuitenkin mieheltä että tajusi suoraan ottaa kantaa ongelman ytimeen ja osoittaa sinulle huonon käytöksesi seuraukset.
Voi Lassukkaiseni, voisit edes joskus yrittää näiden provojesi kanssa.
Kivaa, jos kaikesta pitää kirjata hinnasto ja merkitä ylös tuotot ja kulut. Mitenkäs teidän rahanjako menee? Entä kotityöt?
Ainoa hyvä asia tuossa kirjoituksessasi on se, että vastasit kieltävästi kosintaan. Olet oikealla tiellä.
Helmi mieheksi. Mistä te löydätte näitä???
Onpa erikoinen asenne seksiin. Mitähän miehesi ajattelee silloin, kun sinä ehdotat seksiä? Uskooko tehneensä jotakin niin hyvin, että saa siitä palkkion? Jos töihin vieminen on yhden seksikerran arvoinen teko, mitä saa roskapussin viemisestä? Voitko sinä varata miehelle erilaisia kotitöitä jo etukäteen ehdottamalla seksiä tai suostumalla siihen vaikka viitenä iltana peräkkäin?
Älä ainakaan mene sen kyytiin minnekään "luojan selän taakse". Voi heittää sut autosta vaikka pakkaseen, jos saa jotain mt-pulttia taas päähänsä.
Vastenmielinen ja epävakaa otus :/
Mun eksä puolestaan alkoi pihdata seksiä, koska nautin siitä. Itsekkäät ihmiset nyt vaan ovat itsekkäitä ihmisiä.
Kiukuttelee mahdollisesti siitä että vastasit kieltävästi kosintaan? (mikä oli siis ihan oikein, ei tuollaisen kanssa voi mennä naimisiin. Teitkö tämän kieltäytymisen nätisti vai miten?
Vierailija kirjoitti:
Älä ainakaan mene sen kyytiin minnekään "luojan selän taakse". Voi heittää sut autosta vaikka pakkaseen, jos saa jotain mt-pulttia taas päähänsä.
Vastenmielinen ja epävakaa otus :/
Minulle melkein kävi näin, kun mieheni oli viemässä minua kovassa kuumeessa ja todella sairaana lääkärille. Hän alkoi kesken viemisen kiukutella, että ei jaksa kuskata minua minnekään ja että mun pitäisi "kävellä sinne itse" (moottoritien reunaa kovassa pakkasessa). Sain sitten hädissäni suostuteltua hänet jatkamaan matkaa ja hän vei mut melkein perille. Meillä on ongelmana se, että miehelläni on erittäin huonot hermot ja lyhyt pinna sekä hänen mielipiteensä ailahtelevat fiiliksen mukaan, joten hän ei välttämättä pidä lupauksiaan.
Edellinen jatkaa: lisäksi parina aamuna hän on livahtanut salaa ovesta kesken aamutoimien ja livahtanut siitä töihin, vaikka oli luvannut vielä lapset päiväkotiin (noin 5 km päähän). Vein heidät sitten bussilla ja myöhästyin itse töistä. Jos mies olisi heti sanonut hyvissä ajoin, ettei onnistu, sekin olisi ollut ok, mutta nyt hän jätti mut pulaan täysin.
15&16: mun mieheni on todellakin vähävaraisten vanhempiensa lellitty "kultapoika", jolle anoppi laittaa ruoat eteen anoppilakäynnillä. Mies sörkkii vähän ruokia ja jättää suuren osan lautaselleen eikä vie omaa lautastaan pois, vaan odottaa täyttä palvelua. Appi pesee hänen autonsa ja mieheni jopa heittelee törkeästi roskia heidän pihalleen, kun tietää, että hänen vanhempansa ne kiltisti hänen jälkeensä korjaavat. :O Appivanhemmat eivät uskalla sanoa mistään asiasta miehelleni vastaan ja mies on kasvattamaton ja väkivaltainen moukka muutenkin. Mieheni mielestä vaimoa saa kuulemma uhkailla ja lyödä vapaasti, jos ollaan hänen omistamassaan asunnossa. Jne.
Vierailija kirjoitti:
15&16: mun mieheni on todellakin vähävaraisten vanhempiensa lellitty "kultapoika", jolle anoppi laittaa ruoat eteen anoppilakäynnillä. Mies sörkkii vähän ruokia ja jättää suuren osan lautaselleen eikä vie omaa lautastaan pois, vaan odottaa täyttä palvelua. Appi pesee hänen autonsa ja mieheni jopa heittelee törkeästi roskia heidän pihalleen, kun tietää, että hänen vanhempansa ne kiltisti hänen jälkeensä korjaavat. :O Appivanhemmat eivät uskalla sanoa mistään asiasta miehelleni vastaan ja mies on kasvattamaton ja väkivaltainen moukka muutenkin. Mieheni mielestä vaimoa saa kuulemma uhkailla ja lyödä vapaasti, jos ollaan hänen omistamassaan asunnossa. Jne.
Eiköhän ole siis aika vaihtaa maisemaa ja miestä,
Vierailija kirjoitti:
Voi Lassukkaiseni, voisit edes joskus yrittää näiden provojesi kanssa.
No voi vittu. Kirjoitin itse tämän kommentin yhdelle surkealle provolle ja nyt olen törmännyt samaan kahdesti eri ketjuissa. Alkuperäinen viestiketju oli siis se, jossa ap kysyi, miten reagoisit jos deitti tulisi Ladalla treffeille ja joku yritti kehujen lomassa ylläpitää lassukkojen lompakkoloinen -päiväunes väittämällä hänelle kelpaavan vain audi. Taisi tulla niin paha mieli sinulle provosi lyttäämisestä, että nyt olet alkanut viljelemään tätä lausetta kaikissa normaaleissa ketjuissa, joissa naisilla on ollut ongelma puolisonsa kanssa. Kuule, keksi parempaa viihdettä itsellesi ja lopeta yhä heikkenevä trollaamisesi. Suunta ei ole kehittynyt alkuperäistä paremmaksi lainkaan.
Kuulostaa oudolta. Meillä on usein tilanne se että mies vie minut aamuvuoroon (julkisilla myöhästyisin, aiempia vuoroja ei ole) eikä koskaan ole käynyt niin etteikö hän olisi vienyt minua. Vaikka hänkin on joskus vonkunut seksiä aamuyöllä ja olen kieltäytynyt kun ennen aamuvuoroa saan muutenkin nukuttua max 5 tuntia.
Ei ole mitenkään normaalia että aikuinen ihminen ei pidä sovitusta kiinni. Ei sellainen parisuhde toimi ettei toiseen voi luottaa.