Vierailija

Poikaystävä ja hänen kaverinsa saunoivat minun luonani eilen. Hänen kavereistaan osa on semmoisia että puhuvat paljon naisista. Menin hakemaan kellarin pakasteesta ranskalaisia perunoita ja pasteijoita että saavat syödäkseen kun ovat saunoneet. Sauna on siis myös kellarikerroksessa, pukuhuoneen ja kellaritilan välissä ovi. Kuulin oven läpi kun poikaystävä sanoi noin. Hänen exänsä oli paljon kauniimpi kuin minä, myönnän mutta tuntuu silti pahalta.

Toisaalta tiedän että tuo oli vaan sellaista poikien rehentelyä kun ei ole koskaan loukannut minua kahden kesken. Silti sattuu kun vertasi exäänsä. He lähtivät siitä porukassa jatkoille ja nyt varmaan nukkuu krapulaansa kotonaan pois eli ei vielä tiedä että kuulin sen jutun.

Olen 18-vuotias ja poikaystävä 19. Miten tämän asian ottaisi esiin ilman että siitä seuraa tappelu?

• ylös 65
  • alas 10

Sivut

Kommentit (39)

Vierailija

Jätä se. Sano, että sun ei tartte tyytyä hänen tasoiseen mieheen, saat paremmankin. :)

• ylös 170
  • alas 2
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Yleisen elämänkokemuksen mukaan tuossa suhteessa sinä tulet olemaan altavastaajana aina.
Jos haluat olla patjana kunnes poika (korostan sanaa poika) ystäväsi löytää exänsä veroisen ja jättää sinut niin mikäs siinä. Sinuna jättäisin tuollaisen paskan jo alkumetreillä.

• ylös 128
  • alas 1
Vierailija

No enpä puhuis tolle törpölle enää, jos kyselisi perään laittaisin viestin, että nyt sä et saa enää munkaan taosoista, että lähes katteleen rupisempia ämmiä. HYVÄSTI!

• ylös 62
  • alas 2
Vierailija

3, ei mutta hänellä on toisen naisen kanssa lapsi (nyt 2-vuotias) kun petti tätä *Vilmaa. Siksi ei ole ihan kovinta huutoa miesmarkkinoilla.

Ap

• ylös 5
  • alas 74
Vierailija

Et mitenkään, mutta asiasta kannattaa silti sanoa. SItä paitsi mä en jäisi tuollaiseen suhteeseen, jossa mies on mukana tuollaisella menttaliteetilla. Nytkin olit laittamassa kundeille ruokaa, kun se aukoo päätään sun selän takana vaikka vahingossa kuulitkin sen. Voi aika pitkälti laittaa lapsellisuuden piikkiin, mutta tuollaisia ei silti möläytellä. Olette sitä paitsi sen verta nuoria, että pariutumisen suhteen ei ole edes kiire että olisi pakko ottaa se joka tulee vastaan. 

Mä itse tein sen virheen nuorena, että jäin kuuntelemaan vastaavaa roinaa itsestäni. Milloin jätkä puhui siitä että alkaisi olemaan latinon kanssa ja milloin mitäkin, ja nyt kun mietin niin ruman, pienimunaisen rekkamiehen puheista ei olisi kannattanut itsetuntoaan romuttaa. Voi miksi en lähtenyt lätkimään. 

• ylös 65
  • alas 1
Vierailija

En kyllä hyväksyisi. Ei tarvis tuon jälkeen enää tyytyä meikäläiseen. Rehentelyä tai ei, niin onnistuneet suhteet perustuu kunnioitukseen.

• ylös 46
  • alas 0
Vierailija

Ite olisin varmaan paukannut karmit kaulassa sisään ja karjahtanut jotain vielä törkeämpää. Mutta kyllä mua tossa tilanteessa alkaisi epäilyttää, että mitä jos sitä vaikka baarissa joskus tuleekin iskemään joku "Vilman tasoinen". Että voitko luottaa, ettei lähde toisen matkaan.

• ylös 39
  • alas 0
Vierailija

Tuollaisia poikaporukassa puhutaan. Ei sitä kukaan muu vakavasti ottanut kuin ap luultavasti. Toki ei ole kiva kuulla.

• ylös 3
  • alas 57
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
3, ei mutta hänellä on toisen naisen kanssa lapsi (nyt 2-vuotias) kun petti tätä *Vilmaa. Siksi ei ole ihan kovinta huutoa miesmarkkinoilla.

Ap

Tuokin vielä.

• ylös 29
  • alas 1
Vierailija

En edes ottaisi asiaa esille vaan alkaisin etsimään uutta "tasoistani" poikaystävää. Eli fiksua joka arvostaisi minua niin kuin minä häntä.

• ylös 31
  • alas 0
Vierailija

Ei kannata jäädä ottamaan säälipisteitä vastaan. Tosi nolo tyyppi kun puhuu "omastaan" tuolla lailla, sama kun kusisi kotinsa nurkkiin. Ei kai nyt kukaan hauku rakastaan toisille? ihan puupää jätkä. Älä tuhlaa nuoruuttasi olemalla varasijalta otettu.

• ylös 37
  • alas 1
Vierailija

Ap tuo poika ei ole sun tasoisesi. Suakin tullaan pettämään kun vilman tasoinen tulee eteen. Lähde jo nyt!

Älä ikinä tee lapsia tolle häntäheikille.

• ylös 29
  • alas 2
Vierailija

Okei. tirsk. pelle jätkä. jotenkin vaikea kuvitella että hänen markkina-arvonsa kovin korkea olisi.

• ylös 12
  • alas 2
Vierailija

Onko ap tuo poikaystäväsi sinulle oikeaa tasoa? Saattaisit tarvita vähän paremmantasoisen.

• ylös 14
  • alas 2

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat