Mistä tiedän, onko kotonani oleva HDMI-liitin "uros" vai "naaras"?
Kommentit (20)
Vierailija kirjoitti:
http://www.kaapelikauppa.fi/sites/default/files/hdmi-21a.jpg
Eikä varmaan tarvita paljoa mielikuvitusta siihen, että keksii, miksi ne nimet on noin.
Feminismi on sekoittanut naiset näin perusasioista.
Toinen on vaaleansininen ja toinen vaaleanpunainen.
Vierailija kirjoitti:
Eikä varmaan tarvita paljoa mielikuvitusta siihen, että keksii, miksi ne nimet on noin.
Pitäisiköhän kaapeleiden osto kieltää alle 18-vuotiailta ?
Naaras tekee ruokaa ja siivoaa. Jos se on uros, olet varmaankin nähnyt sen vaihtavan renkaita ja tekevän lumitöitä.
Naarasliitin = telkkarin takana oleva REIKÄ, urosliitin = se johto mikä työnnetään sinne REIKÄÄN. Itse asiassa naarasliittimiä ei edes myydä, pelkkää reikää on vaikea kaupata
Vierailija kirjoitti:
Naarasliitin = telkkarin takana oleva REIKÄ, urosliitin = se johto mikä työnnetään sinne REIKÄÄN. Itse asiassa naarasliittimiä ei edes myydä, pelkkää reikää on vaikea kaupata
Tässä on hyvänä muistisääntönä se, että nimet on samoja kuin seksissäkin :-) hih
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä on hyvänä muistisääntönä se, että nimet on samoja kuin seksissäkin :-) hih
Aika huono muistisääntö, sillä nimenomaan reikää kaupataan.
Homoperheessä tulee ideologisia ongelmia kaapeleiden ja liittimien hankinnassa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä naaraankin saa ostettua. Siinä tulee mukana vähän sitä reiän ympäristöä ihan sen takia, ettei se häviä niin helposti.
Vierailija kirjoitti:
Lukeeko se jossain?
Mitä ihmettä sinä sillä tiedolla teet? Johdoissa on eri (uros) kuin laitteissa (naaras), eli ei sinun johtoa, tai laitetta ostaessa tarvi tietää kumpi niissä on.
Ap taitaa olla lesbo kun perusasiat hukassa.
Onneks ei oo neutraaleja liittimiä.
Femakot varmaan naistutkimuksessa keksii uudet nimitykset.
Vie se yleisten vessojen eteen ja katso kumpaa ovea kohti se lähtee luikertelemaan.
Vierailija kirjoitti:
REPESIN! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
REPESIN! :D
Voi ei. :( Olisit keskittynyt vaan siihen synnyttämiseen ja jättänyt palstailun.
Naaras meikkaa kylpyhuoneessa, uros röhnöttää sohvalla ja raapii pallejaan.
Naaraalla on käsilaukku.