Vierailija

Ja ollaan sanottu monta kertaa hänelle että hän voi mennä jos haluaa mutta ne ei tulla. Illan idea just on se ettei mennä baariin, mua eikä muita kavereita kiinnosta nyt yhtään koko ajatus. Normaalisti aloitellaan jonkun luona ja mennään baariin, mutta lähes kaikki ollaan kaivattu silti sitä rennosti yhdessäoloa ja usein illan parhaat hetket on ollut ennen baaria.

Nyt tuo yksi meidän 6hlö porukasta ei suostu uskomaan ettei me haluta baariin. Se on soitellut mulle muutamaan otteeseen ette vaikka noi muut ei halua lähteä, niin kai me lähdetään.

Yksi syy on se miksi nyt baariin ei myöskään mennä niin kaikki meidän porukasta ei ole 25-vuotiaita joten ei me päästä samaan paikkaan vaan joudutaan teinihelvettiin minne ei oikein sovita. Olen tämän jankkaajan kanssa saman ikäinen ja nyt se kuvittelee että me mennään kahdestaan "sinne kivaan baariin" kun muilla ei riitä ikä sinne ja siksi meillä on "kotibileet".

Rasittavaa....

• ylös 38
  • alas 7

Kommentit (14)

Vierailija

Siitä on kyllä aikaa vierähtänyt, kun kukaan tuttavistani (aikuisista) olisi jaksanut olla "innoissaan bileistä" :D Minkäänlaisista bileistä oikein innoissaan. 

• ylös 1
  • alas 28
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Siitä on kyllä aikaa vierähtänyt, kun kukaan tuttavistani (aikuisista) olisi jaksanut olla "innoissaan bileistä" :D Minkäänlaisista bileistä oikein innoissaan. 

No, vaikka mulla on jo ikää, niin minä ainakin olen innoissani kun saa viettää aikaa kavereiden kanssa ja samalla rentoutua ja juttella mukavia. :)

Ap

• ylös 32
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No, vaikka mulla on jo ikää, niin minä ainakin olen innoissani kun saa viettää aikaa kavereiden kanssa ja samalla rentoutua ja juttella mukavia. :)

Ap

No se on kiva :) Eihän se haittaa, jos se yksi sitten haluaa olla innoissaan ajatuksesta, että menisitte myös baariin, eihän sitä tiedä, jos mieli muuttuukin illan kuluessa. 

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Teidän tuttavapiirissä ei sitten ilmeisesti kukaan pidä häitäkään?

• ylös 22
  • alas 1
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ollut kyllä niitäkään aikoihin, kaikki on jo naimisissa, tai eivät halua mennäkään, tai ovat toisella kierroksella vähin äänin. En ole koskaan ollut innoissani kenenkään häistä :) Luonnollisesti se kertoo enemmän minusta, ei kavereitten tai ystävien häistä.

• ylös 0
  • alas 19
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ap

No et sinä nyt kovin vanha vielä ole. Minä ja todella monta kaveriamme vielä opiskelimme tuon ikäisinä, eli biletimme paljon ja vietimme kotibileitä ja vaikka mitä. Eikä siinä ollut mitään ihmeellistä. Jos joku halusi baariin, niin lähti.

• ylös 13
  • alas 0
Vierailija

Sillä yhdellä on varmaan parinhakuvaihe menossa? Vkl on menetetty jos ollaan vaan tutulla porukalla.

• ylös 15
  • alas 0
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ollut kyllä niitäkään aikoihin, kaikki on jo naimisissa, tai eivät halua mennäkään, tai ovat toisella kierroksella vähin äänin. En ole koskaan ollut innoissani kenenkään häistä :) Luonnollisesti se kertoo enemmän minusta, ei kavereitten tai ystävien häistä.
No sinullahan on jännä tuttavapiiri, kun kaikki ovat saman ikäisiä ja samassa elämänvaiheessa. Minun tuttavapiiriini kuuluu kyllä kaikenikäisiä. Jotkut menevät naimisiin, jotkut siirtymässä eläkkeelle, jotkut aloittamassa opintojaan jne. Aikuisena kai suurin osa naimisiin menee, joten aikuisiällä kai niistä häistäkin innostutaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Noniin , miksi siis olet tässä ketjussa kommentoimassa asioita jotka eivät liity mitenkään itse asiaan ? Kertoo todellakin enemmän sinusta kuin ap sta.

Ap, hankala tilanne varmasti, mutta mä sanoisin vaan suoraan.kenen luona bileet pidetään? Jos sun, niin sit on helppo vedota siihenkin. Eihän vaan sen jankkaajan luona? Tosi ärsyttävää kyllä, jos yksi on koko illan "hoputtamassa" tai murjottaa et baarissa sitäjatätä.....kannatan, että puhutte hänelle ihan suoraan, että kukaan teistä ei mene baariin eikä jaksa kuunnella vouhotusta siitä. Ja sitten tietysti jos vielä yrittää raahata sua mukaan baariin, niin et vaan lähde, yksinkertaista.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sillä yhdellä on varmaan parinhakuvaihe menossa? Vkl on menetetty jos ollaan vaan tutulla porukalla.

Kuulostaa ihan mun yhdeltä ystävältä, jolla on aina hinku baariin jos sinkkuilee... Ja sinne pitää lähteä meidän kanssa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ap, hankala tilanne varmasti, mutta mä sanoisin vaan suoraan.kenen luona bileet pidetään? Jos sun, niin sit on helppo vedota siihenkin. Eihän vaan sen jankkaajan luona? Tosi ärsyttävää kyllä, jos yksi on koko illan "hoputtamassa" tai murjottaa et baarissa sitäjatätä.....kannatan, että puhutte hänelle ihan suoraan, että kukaan teistä ei mene baariin eikä jaksa kuunnella vouhotusta siitä. Ja sitten tietysti jos vielä yrittää raahata sua mukaan baariin, niin et vaan lähde, yksinkertaista.

Jankkaaja halusi järjestää bileet, mutta kun sanottiin ettei mennä mihinkään, oli aluksi ok. Sitten pari päivää myöhemmin kysyi ekan kerran baarin perään. Silloin sanottiin että ne on kotibileet ja sanoin että voidaan olla mun luona. Jankkaaja sanoi että ollaan vaan hänen luona niin voi tarkkailla koiraa samalla.

Olemme monta kertaa tehneet selviksi että ei mennä baariin ja bileet voidaan pitää minun luona. Silti kaveri tosiaan kysyy vain multa koska ne kotibileet loppuu, hän haluaa baariin. Latistaa paljon meidän muiden tunnelmaa tuo jankkaus ja kun mun tai muiden kodit ei käy silti juhlapaikoiksi.

Ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat