Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan lähettänyt tekstiviestiä ja tajunnut sen lähetettyäsi, että tulipa tehtyä virhe?

Vierailija
30.01.2016 |

Eli lähetit viestin ja jotain peruuttamatonta tapahtui? Minä olen :(

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ihmiset tekevät virheitä. Ja tajuavat tehneensä. Sori siitä.

Vierailija
2/9 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään peuuttamatonta en ole saanut aikaan, mutta usein olen toivonut, että maa nielaisisi minut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu näin kävi ja parisuhde meni ):

Mutta virheistä oppii. Kyl se siitä:)

Vierailija
4/9 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se maailma loppunutkaan :) Kaikkea hyvää sinulle ❤

Vierailija
5/9 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole. Tekstiviestin lähettäminen on niin monimutkainen ja vaivalloinen tapahtuma, että viestin valmistelun aikana ehtii ajatella monta asiaa ja tarvittaessa keskeyttää prosessin.

Vierailija
6/9 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetin isälleni irstaan seksiviestin, joka oli tarkoitettu miehelleni. Huom. todella irstaan!

Tuntuu, että välit ovat olleet hieman jäykät siitä lähtien, vaikkei varsinaisesti mitään peruuttamatonta tapahtunut. 

Vierailija
7/9 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole. Tekstiviestin lähettäminen on niin monimutkainen ja vaivalloinen tapahtuma, että viestin valmistelun aikana ehtii ajatella monta asiaa ja tarvittaessa keskeyttää prosessin.

.

Mene pois tästä ketjusta, oi sinä yli-ihminen.

Vierailija
8/9 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en mutta: 

"Ystäväni" lähetti minulle viestin, jossa kertoi minusta täysiä valheita, solvasi jopa lastani. Tarkoitus oli mennä yhteiselle tutullemme, mutta kännitila oli tehnyt tepposensa. 

Vaikka kuinka pyyteli anteeksi, niin peruuttamattomaksi teoksi jäi. En ole enää tekemisissä, ei muuten tämä yhteinenkään tuttu. 

Anteeksiantamatonta tässä näkökulmastani oli lapseni vetäminen juttuun. Se kertoo ihmisestä jotain sellaista, jota en voi hyväksyä. 

Vierailija
9/9 |
30.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan, Skypessa olen monta kertaa korjaillut sanomisiani. Useimmiten kuitenkin kirjoitusvirheitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi