Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mulla kolme vuotta. Olen nelikymppinen mies. Kerrothan sinäkin ikäsi.

• ylös 0
  • alas 0

Sivut

Kommentit (24)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Viides vuosi pyörähti tuossa juuri käyntiin. Ei ole tullut tarvetta etsiä mitään.

N34

Vierailija

5 kk, olen 34. Ekan poikaystävän tapasin vasta kun olin 20, seurustelimme puoli vuotta minkä jälkeen ajattelin viettää sitoutumatonta sinkkuelämää mutta toisin kävi. Törmäsin kivaan nuoreen mieheen ja lyhyeksi kesäkivaksi ajattelemani suhde venyikin "vähän" pidemmäksi. No, ei ole kyllä valittamista :)

Vierailija

14 vuotta, jokunen sortuminen seksiin tänä aikana. Mutta ei sitä seksiäkään varmaan kuuteen vuoteen, ei vaan kiinnosta. Tarjolla olisi, olen 59 vuotias, kuulema (naisten arviot vain huomioin 🙃) huomattavasti ikäistäni nuoremman näköinen nainen kurvikas nainen.

Vierailija

Ensimmäisen suhteeni jälkeen olin vain kuukauden sinkkuna, ennen kuin törmäsin nykyiseen kumppaniini. Virallistettiin tutustuminen ja deitsailu sitten seurusteluksi kuukauden jälkeen ensitapaamisesta. Eli olin vain 2kk sinkkuna tässä välissä.

Meillä on nykyisen kanssa mennyt suhde todella hyvin ja olemme nyt muuttamassa yhteen reilun vuoden jälkeen seurustelun alettua. Eksästä tein eroa myös monta kuukautta ennen lopullista ja virallista päätöstä, joten se myös varmaan selittänee nopeaa uudelleenpariutumista. En välttämättä kuitenkaan suosittele näin nopeaa menoa varauksetta. Me kuitenkin osasimme käsitellä asiat oikealla tavalla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ensimmäisen suhteeni jälkeen olin vain kuukauden sinkkuna, ennen kuin törmäsin nykyiseen kumppaniini. Virallistettiin tutustuminen ja deitsailu sitten seurusteluksi kuukauden jälkeen ensitapaamisesta. Eli olin vain 2kk sinkkuna tässä välissä.

Meillä on nykyisen kanssa mennyt suhde todella hyvin ja olemme nyt muuttamassa yhteen reilun vuoden jälkeen seurustelun alettua. Eksästä tein eroa myös monta kuukautta ennen lopullista ja virallista päätöstä, joten se myös varmaan selittänee nopeaa uudelleenpariutumista. En välttämättä kuitenkaan suosittele näin nopeaa menoa varauksetta. Me kuitenkin osasimme käsitellä asiat oikealla tavalla.

Ja ai niin, olen N23. Aiempi suhde keksi kaksi vuotta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Neljäs vuosi menossa, enkä usko että enää ketään tulen koskaan saamaan.

Niin ja oon 33v.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat