18-v raskaana varatulle
Elikkäs tilanne on tällainen. Oon 18-v nainen ja olen tapaillut yhtä 31-v tyyppiä ja oon nyt raskaana sille. Miehellä on vaimo ja kaksi lasta. Mä en tiedä pidänkö tän lapsen vai en. Pitääkö mun kertoa ton miehen vaimolle? Paljonko saan tukia jos pidän lapsen? Help.
Kommentit (16)
Anna lapsi adoptioon, jos et itse ole valmis äidiksi.
Abortti. Ja jälkiabortti ittelles kans.
Jos haluat isättömän lapsen ni pidä vaan. Jos mies ei kerro vaimolleen, ni ei kai sunkaan tarvi. Ei se teistä ainaka perhettä tee.
Kui sää panet varattui perheellisii? Ja viel ilman ehkäsyy? Kertoo susta paljon. Kuka sua kattelis enää ikinä kun sen tietäis?
No voi hekoheko mikä provo... keksi parempi tai hanki vaikka elämä.
:'D Mun mies on 31v ja meillä on kaks lasta. Ei kyllä myöntäny mitään kun kysyin että onks jotain kerrottavaa 😆
What can i say, sisarukset on rikkaus. Rahalla ei ole niinkään väliä vaan sillä että tunnetko olevasi valmis äidiksi, mahdollisesti jopa totaali-yh:ksi. Tukiverkko? Jaksatko sitä että kaverit on eri elämäntilanteessa kuin sinä? Entä jaksatko ylläpitää lapsen sukulaissuhteita mahdollisesti "epätoivottuna", silloin olla yhteydessä vaimoon, ehkä miehen vanhempiin, mahdollisesti joudut tappelemaan tästä asiasta miehen kanssa? Tietysti tämä sukulaisasia riippuu sinustakin ja moraalikäsityksistänne. Mutta pointti on että tässä on paljon muutakin mietittävää kuin raha.
Jos olisin sinä niin kertoisin miehen puolisolle, että pettää. En kuitenkaan missään nimessä pitäisi lasta sun tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Kui sää panet varattui perheellisii? Ja viel ilman ehkäsyy? Kertoo susta paljon. Kuka sua kattelis enää ikinä kun sen tietäis?
Apua, en kestä tällasii kreisejä :D Yleensä en jaksa ees kommentoida mut siis hyvä tuomitsija: kuinka voit alkaa riehumaan tolla tavalla kun et tilanteesta mitään tiedä. Ensinnäkin onhan mahdollista ettei mies ollut kertonut tytölle aluksi mitään perheestään yms. toiseksi ellei kyseessä ole raiskaus tähän 'aktiin' tarvitaan vähintään kaksi ihmistä, joten itse näkisin miehen vähintään yhtä syyllisenä. Itseasiassa enemmänkin koska hän on huomattavasti vanhempi tätä tyttöä ja hänellä tosiaan on perhe. En ymmärrä miksi tollaset mustasukkaset kotiäidit näkee sen syyn aina muissa naisissa että "ne panee varattuja" monestikko nää varatut miehet oikeesti kertoo, että ovat varattuja.. :D hei HALOOO :D:D:D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Apua, en kestä tällasii kreisejä :D Yleensä en jaksa ees kommentoida mut siis hyvä tuomitsija: kuinka voit alkaa riehumaan tolla tavalla kun et tilanteesta mitään tiedä. Ensinnäkin onhan mahdollista ettei mies ollut kertonut tytölle aluksi mitään perheestään yms. toiseksi ellei kyseessä ole raiskaus tähän 'aktiin' tarvitaan vähintään kaksi ihmistä, joten itse näkisin miehen vähintään yhtä syyllisenä. Itseasiassa enemmänkin koska hän on huomattavasti vanhempi tätä tyttöä ja hänellä tosiaan on perhe. En ymmärrä miksi tollaset mustasukkaset kotiäidit näkee sen syyn aina muissa naisissa että "ne panee varattuja" monestikko nää varatut miehet oikeesti kertoo, että ovat varattuja.. :D hei HALOOO :D:D:D
Huoh..teinit...
Niin ja mitä lapsiasiaan tulee päätös sinun tulee tehdä aivan itse. Mieti oletko valmis tähän ja onko sinulla ympärilläsi tukiverkkoa josta saat apua jos sitä tarvitset :) älä kuuntele näitä no life keskustelupalstan huutelijoita. kyse on isosta päätöksestä, joka vaikuttaa oko elämääsi. Niin ja minun mielestäni naisella on oikeus tietää, tää mieshän petti häntä. Itse ainakin haluaisin kuulla jos kumppanini tekisi tuollaisia selkäni takana.. tietäisin että häneen en enää tuhlaa tulevia elinvuosiani :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoh..teinit...
hahaha etkö ole kykenevä tuon järkevämpään argumenttiin.. huoh peruskoulun jälkeen koulunsa lopettaneet :D
Jos Suomen taloustilanne ja poliittinen tahtotila jatkuu samanlaisena kuin tänä vuonna voi olla että tuet jää hyvin pieniksi tulevina vuosina kunnes ne lopetetaan kokonaan, joten tukien varaan ei kannata jättäytyä.
Et pidä lasta.