Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuulkaapas seksihullut.

Vierailija
29.01.2016 |

Näitä keskusteluja kun lukee, ihmetyttää ihmisten asenne seksin suhteen: "siis mitä oot kakskyt ja neitsyt", tai "en voisi elää ilman seksiä" jne. Mutta kyllä voitte. Seksi ei Ole perustarve vaan vietti, ja ajatelkaas, tunnen ainakin 3 pitkälti yli nelikymppistä ihmistä jotka eivät Ole koskaan harrastaneet seksiä ja ihan hengissä ja onnellisia ovat. Itselläni on lapsia ja takana paljon hyvää seksiä, mutten olisi sen puutteeseenkaan kuollut. Tämä vaan lohdutukseksi niille jotka tuskailevat puutetta.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Relataas sit, provojahan tämä palsta on täynnä, siinä syy. :)

Vierailija
2/12 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI Ole provo. Onko niin kummallista ettei seksiä Ole ollut?? Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No et sinä, mutta ne muut (joiden mielestä neitsyys pitää olle menetetty 16-kesäisenä)! :D

Vierailija
4/12 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä uskonnolliset syyt ja kahdella se etteivät Ole seurustelleet ja seksuaalisuus on sitten vuosien mittaan haalistunut jonnekin eikä sitä edes kaipaa enää. Tuskin ovat ainoita, en usko. Ap

Vierailija
5/12 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan yhtä lailla mä en voi käsittää, miks joku haluais olla parisuhteessa, jossa ei ole seksiä. Kyllä se mulle vaan ois ihan painajaismainen tilanne. Tai että kumppani on muuten unelmien täyttymys, mutta olis haluton.

Eri ihmiset arvottaa asioita eri lailla. Siinä missä joku ei voi elää ilman päivittäistä aamulenkkiä, joku ei voi olla ilman seksiä.

Vierailija
6/12 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän jokainen täyspäinen ihminen tajua, että suurimman osan esim. AV:n keskusteluista voi jättää ihan omaan arvoonsa, eiväthän ne edusta mitään "totuutta" elämästä ja ihmisistä. Seksuaalisuus on jokaisen oma asia, ja jokainen toteuttakoon tai olkoon toteuttamatta sitä kuten itselleen sopii.

Vierailija
7/12 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No näinhän se on. Vitoselle muistuttaisin etteivät kaikki koskaan päädy parisuhteeseen. Ap

Vierailija
8/12 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on ihan luonnollista halua eikä mitään hulluutta. Toki jos aina menee soolona niin on vähän katkera. Yksin ei ole vaaraa taudeista eikä lapsista. Pari plussaa siinäkin, kolmas että kosketus on varmasti oikea. Turha sitä on valehdella etteikö mielummin toisen kanssa. Mua voi vaikka haukkua hulluksi, niin paljon innostun vieläkin. Ikää saatana vanha irstas yli nelikymppinen mies. Nainen vielä vähän vanhempi niin onhan tämä aivan sairasta himoita.

Tämmöistä tämä vain on että kun siltä tuntuu niin sitä tehdään. On mulla ollut sängyssä itseäni nuorempia, useitakin. Hyviä ja vähemmän hyviä, huonoja en myönnä olleen. Heh. Ainoa minkä myönnän olin itse aluksi huono ja nopee. Pyörällä ajokin pitää opetella ilman apurattaita. Pari kertaa kaatuu mutta kyllä se siitä alkaa sujua.

Vierailija
9/12 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ap tietää seksittömyydestä, jos on seksiä paljon harrastanut?

Ikisinkkumies

Vierailija
10/12 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä keskusteluja kun lukee, ihmetyttää ihmisten asenne seksin suhteen: "siis mitä oot kakskyt ja neitsyt", tai "en voisi elää ilman seksiä" jne. Mutta kyllä voitte. Seksi ei Ole perustarve vaan vietti, ja ajatelkaas, tunnen ainakin 3 pitkälti yli nelikymppistä ihmistä jotka eivät Ole koskaan harrastaneet seksiä ja ihan hengissä ja onnellisia ovat. Itselläni on lapsia ja takana paljon hyvää seksiä, mutten olisi sen puutteeseenkaan kuollut. Tämä vaan lohdutukseksi niille jotka tuskailevat puutetta.

Eihän tästä ole koskaan ollut kysymys.

Et silti vaihtaisi paikkaa minun parisuhteettoman ja seksittömän ihmisen kanssa.

Eli tekopyhää paskaa.

Vierailija
11/12 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu minkä ikäinen olet? Onhan niitä aaseksuaaleja joita ei seksi kiinnosta. Semmoiseenkin olen törmännyt. Ihan fiksu ja kaikinpuolin ok nainen mutta seksi ei vain kiinnostanut. Antoi kyllä mutta yksinkin parempaa kuin selaisen kanssa joka ei yhtään innostu. Sama kertoi että suhteet on kaatuneet juuri seksiin. Mä oikeasti säälin ihmisiä jotka ei saa seksistä mitään.

Mä en kyllä ole mikään arvostelemaan toisen psyykettä. Silti sanon että jos halun puute on niin se on korvien välissä. Siellä samassa korvien välissä mä väitän olevan sen tärkeimmän elimen hyvään seksiin.

Vierailija
12/12 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhyydessäkään ei ole mitään ongelmia.

T: miljonääri

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän