Vierailija

Rasismia?

• ylös 3
  • alas 0

Kommentit (8)

Vierailija

Tasapuolisen töykeitä kuitenkin molemmilla linjoilla.

Välillä sitä ihan ihmettelee, että miten epäystävällisesti lippujen tarkastuksen voi tehdä. V***umainen ilme koko ajan, tuuppimista, tiuskimista. Vaikka itsellä kortissa aina kautta niin näistä partioista tulee aina sellanen inhottava tunne. Ja ihan huomaa että nyt on kohokohta kun pääsee kirjottamaan sitä lippusta joka kohta revitään. Työtäänhän ne tekee, mutta jotenkin ihmettelen miten tohon hommaan kukaan haluaa? Helppoa tietysti ja varmaan niitä harvoja töitä jossa pääsee peruskoulupohjalta vi***ilemaan ihmisille.

Erityisesti ärsyttää kun juna on "vain" 20 minuuttia myöhässä. Sitten syynätään liput oikein tarkkaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Niin ja älkääkä vaan tulko kohta selittämään, että "joo oon lippujentarkastaja ja mulla on viis maisterin ja kuus tohtorin tutkintoa"

Vierailija

Voi liittyä myös siihen, missä tarkastajilla on tukikohta. Joskus yli 20 vuotta sitten ihmettelin tarkastajille, miksi silloin työmatkoilla käyttämässäni bussissa 505 oli tarkastaja suunnilleen joka viikko, kun monilla muilla linjoilla heitä näki korkeintaan pari kertaa vuodessa. Tarkastaja selitti, että heidän piti käydä raportoimassa linjan päättärin lähellä olevassa toimistossa, jolloin he usein lähtivät toimistolta ko. linjalla siirtyessään muualle.

Vierailija

Mistähän johtuu, että minä olen kohdannut vain ystävällisiä tarkastajia, vaikka käytän pk-seudun busseja jatkuvasti?

Vierailija

Kantsussa nyt vaan sattuu asumaan pummeja, opiskelijoita, pössyttelijöitä, sossun elättejä ym. alempia tuloluokkia, niin sieltähän ne tarkastusmassit revitään.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mistähän johtuu, että minä olen kohdannut vain ystävällisiä tarkastajia, vaikka käytän pk-seudun busseja jatkuvasti?

Joskus tuntui että HKL:n tarkastajat olivatkin ystävällisiä. Mutta varsinkin junien tarkastajat järjestään kuten viestissä 2. Tosin nykyisin kai kaikki ovat samaa porukkaa, en tiedä??

Vierailija

Oli kyllä kerran siinä a-junassa vai mikä se on joka pysähtyy joka asemalla. Yleensä menen kirkkonummen junilla niin selviää leppävaaraan parilla pysähdyksellä. Niissä ei muistu mieleen koska olisi ollut tarkastus tuolla välillä.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat