Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka saat miehen osallistumaan enemmän kotitöihin?

Vierailija
29.01.2016 |

Vastaus: Annat hänen päättää seksin määrän. Eli harrastatte sänkyhommia aina kun miestä panettaa. Silloin hän on auliimpi huomioimaan vaimoaan myös kodinhoidossa.

Ainakin jos tätä esimerkkiä on uskominen:

http://m.iltalehti.fi/pinnalla/2016012621019283_iq.shtml

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi miestä pitää miellyttää, että hän tekee perusasioita? Eihän hänkään huomioi erityisesti naista joka hoitaa kodin. Ja tää nyt tapauksessa jossa molemmat käy töissä.

Vierailija
2/13 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompi on vaan antaa piiskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo toimi. Eihän silloin jää aikaa tehdä kotitöitä ;)

Vierailija
4/13 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samalla tavalla kun saa naisen osallistumaan kotitöihin. Niitä nyt vaan on pakko aikuisen ihmisen tehdä. Seksi ei liity siihen millään tavalla, on ihan eri asia.

Vierailija
5/13 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi edes avata linkkiä. Olen järkyttynyt jos jossain ihan oikeasti vielä ajatellaan niin, että seksi on jotain mitä nainen antaa ja kotityöt jotain mitä mies tekee naisen mieliksi.

Vierailija
6/13 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sopimusjuttuja. Meillä mies siivoaa ja mä teen ruokaa. Ollaan sovittu koska on siivouspäivä ja sitten sen täytyy vaan siivota. Samalla tavoin mun täytyy tehdä viikolla ruuat. 

Vierailija
7/13 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotitöillä ja seksillä ei ole meillä mitään yhteyttä.

Kotityöt on pakko tehdä ellei halua asua kaatopaikalla ja sitä emme halua kumpikaan.

Meillä on itsestäänselvyys että molemmat tekee kotitöitä ja hommat hoituu tiukalla rutiinilla ja niistä ei luisteta ellei ole pää kainalossa...ei ole vielä ollut.

Yhdessä on oltu nyt 25 vuotta ja ikinä ei ole riidelty kotitöistä tai rahasta. Ja on seksiäkin :)

Helppo elämä kun kumpikaan ei ole laiska tai pihi...

Vierailija
8/13 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua tätä. Meillä seksi ja kotityöt ei linkity mitenkään toisiinsa. Seksi on ihanaa ja sitä harrastetaan kun molempia huvittaa, joskus ei huvita miestä, joskus ei mua. Sekin määrään vaikuttaa ajan puute ja sairastelu, ei kotitöiden tekeminen.

Kotitöitä tekevät molemmat. Toisia asioita tekee toinen enemmän kuin toinen mutta sitten taas toisia asioita toinen. Me haluamme toisillemme parasta ja siksi teemme mielellämme toisillemme palveluksia: mies käy kaupassa ja ostaa mulle jotain herkkua tai vie palautettavat kirjat kirjastoon pyytämättä. Minä taas teen eväät miehelle tai plankkaan kengät. Jotain pientä mutta tärkeää.

Vierailija
9/13 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopillani on kolme poikaa, ja heillä oli lapsena tapana tehdä viikkosiivous perheen kanssa yhdessä. Kullakin pojalla sekä äidillä ja isällä oli omat "hommansa", yksi tamppasi matot, toinen imuroi, kolmas pesi lattiat ym. Eli tällaisen kasvatuksen saaneen miehen "otin" itselleni eikä koskaan ole tarvinnut tapella kotitöistä :) Jaamme hommat keskenämme ja myös lapset velvoitetaan tekemään ikätasolleen sopivia töitä.

Vierailija
10/13 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun ex-mieheni ollut seksin jälkeen yhtään toimeliaampi tai vastuuntuntoisempi.

Oli kuitenkin yksi asia joka sai sen tekemään vähän kotitöitä, ja se oli että kutsuttiin vieraita. Silloin se keräsi tavaroitaan pois olohuoneen lattialta, imuroi olohuoneen keskilattian, ja jos oikein painostin niin saattoi jopa pyyhkiä ruokapöydän.

Vierailija
11/13 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannan sille imurin sohvalle jos ei puhelemalla ala tapahtumaan.

Vierailija
12/13 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehilläkin on rajansa, olkaa naiset itse siivoamatta siihen asti, kunnes mies ryhtyy hommiin. Vaatii ehkä vähän pitempää pinnaa, mutta kyllä noilla putkiaivoillakin tulee ennemmin tai myöhemmin rajat vastaan.

Vierailija
13/13 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon alkanut laiskemmaksi kotitöiden suhteen. Nyt jopa mies huomaa välillä, että pitäisikö imuroida, kun pölypallot pyörii jaloissa. Mies meillä muuten aina imuroi, koska itse en voi sietää imuroimista. En jaksa enää nipottaa ja kun mies kuitenkin osansa tekee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän