Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys laihuutta ihannoiville

Vierailija
29.01.2016 |

Jos kaikki muut maailman ihmiset olisivat sokeita, olisiko omalla hoikkuudellasi enää niin paljon merkitystä?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti. Terveydelliset näkökohdat pätevät silti.

Vierailija
2/12 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muiden takia halua olla hoikka vaa itseni <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaa alkuperäiseen, koska en erityisesti ihannoi laihuutta.

Haluisin esittää lisäkysymyksen niille, joka sitä ihannoivat.. Onko laihaläski kroppa miten big deal? Jos olet kuitenkin 'tarpeeksi hoikka', onko miten tärkeää olla myös todella timmi/kiinteä?

Vierailija
4/12 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä painoisena ihminen käsittääksesi on terveimmillään?

Liika laihuushan ei ole terveellistä sekään, lisää mm. osteoporoosin riskiä.

Vierailija
5/12 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syö fiksusti ja liikkuu paljon, niin paino asettuu terveelliseen lukemaan. Painoindeksit sun muut mittarit kannattaa unohtaa.

Vierailija
6/12 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluisin esittää lisäkysymyksen niille, joka sitä ihannoivat.. Onko laihaläski kroppa miten big deal? Jos olet kuitenkin 'tarpeeksi hoikka', onko miten tärkeää olla myös todella timmi/kiinteä?

Laihaläskeys itselleni ainakin on sama kuin olisi läski. Vain treenattuna voi olla oikeasti laiha. Todella tärkeää siis!

Millä perustelet tämän? Voihan laihaläski tai isompikin ihminen olla silti hyvinkin terve. Ero on lähinnä esteettinen, mutta sillähän ei pitänyt olla merkitystä.

Vierailija
7/12 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En silloinkaan jaksaisi syödä yhtään enempää kuin nytkään.

Vierailija
8/12 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syö fiksusti ja liikkuu paljon, niin paino asettuu terveelliseen lukemaan. Painoindeksit sun muut mittarit kannattaa unohtaa.

Tämä on fat acceptance -mantra, jota ei pahemmin kannata toiselta, jos haluaa säilyttää uskottavuutensa.

Vierailija
9/12 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kyllä, olo on se mikä ratkaisee, ei ulkonäkö. Hoikkana minulla on parempi olo kuin normaalipainon ylärajoilla.

Vierailija
10/12 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehille tuo päteekin, koska olennaista ei ole paino vaan se, missä muodossa ja minne se paino on jakautunut. Vertaa vaikkapa naapurin perus-Pena 180cm/90kg ja uusi Teräsmies Henry Cavill 183cm/93kg:

http://www.blastr.com/sites/blastr/files/ManofSteelHenryCavill1.jpg&nbsp;

Vierailija
11/12 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidän itseni laihana siksi, etten kestä sitä miltä makkarat tuntuu. Siis että "iho koskettaa ihoa". Raskaana istuessa mahan yläpuolelle tuli pieni kurttu ja se tuntui ihan hirveältä. Muuten ei onneksi ole tuota ongelmaa. Ja joo, olen aika herkkä :)

Vierailija
12/12 |
29.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ssss kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihaläskeys itselleni ainakin on sama kuin olisi läski. Vain treenattuna voi olla oikeasti laiha. Todella tärkeää siis!

Millä perustelet tämän? Voihan laihaläski tai isompikin ihminen olla silti hyvinkin terve. Ero on lähinnä esteettinen, mutta sillähän ei pitänyt olla merkitystä.

Esteettisyydellä on suurin merkitys minulle. Laihaläskeys on rumaa, sorry.

Ei tarvitse pahoitella. Sekoitin johonkin toiseen kommenttiin. Olen kyllä itse vähän pullukka ja löysä, mutta ei sun timmiys ole multa pois. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi