Huomenna palkkapäivä ja tilillä vielä 150 euroa, harvoin näin käy :)
Ja ostin alkukuusta kaksi takkiakin. Hyvä suoritus kyllä!
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Jos sait nettona 6000e niin aika paska suoritus, mutta jos sait nettona 1000e niin ihan hyvin.
Pari tonnia on mun palkka, siihen päälle lapsilisä ja elatusmaksut yhdestä. Asumistukeakin saan nyt kun tuli se työtulovähennys. Toi säästö on kyllä enemmän kuin asumistuki.
Viikko syöty makaronia ja ylähuulta sekä paettu vanhemmille ja appivanhemmille syömään. Onneksi huomenna/maanantaina tulee rahaa. Kaikki mahdollinen ja mahdoton meni rikki/tuli vika/muuten kusi(kirjaimellisesti kissa kusi, pyykkiä pyörinyt ja pesulassa käytetty patjoja ja tyynyjä ja pari pulloa hajunsyöjää) tässä kuussa.
Minulla eläkepäivä 5.2 ja tilillä vielä 140 euroa. Ostin tässä kuussa ruokaa, lääkkeitä ja maksoin laskut pois.
Ihan hyvin!
Minulla tilillä 1800€ ja ansiosidonnainen 1000€ tulee 17.2
Teillä on aivan liikaa rahaa, voisi jopa luonnehtia taakaksi. Laittakaa ylimääräset tulemaan mun tilille jemmaan.
Minä en syönyt yhtään vahaliitua tässä kuussa! Hieno homma!
Ensi kuussa saan saan syödä 15 vahaliitua eli 10 paketista ja sitten viisi tästä kuusta.
No whuuuu, täällä netto 1500 ja tilillä vielä tonni! En ymmärrä :D
Mä oon saanut säästettyä sillä, etten mitään osta itselle. Ennen tili tuli ja meni, nyt työttömänä oppinut säästämään
T.5
Kunnon pöhnät vkon loppuna ja su kebabii darran hoitoon
2 e
Oli mulla viime kerralla.
Olin siitäkin iloinen, tili oli 1000 e
Jos sait nettona 6000e niin aika paska suoritus, mutta jos sait nettona 1000e niin ihan hyvin.