Vierailija

Lapsi illat harrastamassa ja mies tekee töitä. Aina jotain työjuttuja esim tietokoneella naputtelee.

• ylös 0
  • alas 4

Kommentit (17)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitä olet tehnyt ongelman poistamiseksi
Ei sille oikein mitään voi tehdä. Mies tekee paljon töitä eikä niitä voi oikein vähentääkkään, poika haluaa harrastaa. Toki kävisin päivisin jossain harrastuspiirissä jos niitä olisi kun lapsi on koulussa.ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
"Yhyy oon niin yksin vaikka on mies ja lapset säälikää mua"
Voi sitä yksinäistä olla vaikka on perhe. Ei he juurikaan koskaan paikalla ole. Vähemmän yksin mä silloin nuorena yksin asuvana olin kuin nyt.ap

Vierailija

Mitäpä jos menisit töihin ja hankkisit kavereita. Vai oletko niin epämiellyttävä ihminen ettei kukaan halua tutustua?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mitäpä jos menisit töihin ja hankkisit kavereita. Vai oletko niin epämiellyttävä ihminen ettei kukaan halua tutustua?
Töihin ei niin vaan mennä jos ei kukaan halua palkata. En ole ystäviä löytänyt.ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Töihin ei niin vaan mennä jos ei kukaan halua palkata. En ole ystäviä löytänyt.ap

Hups, sulta pääsi taas valhe, yritä korjata vakuuttavasti. Kuis mahtaa käydä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Valehtelee lisää, kerro vaikka miten sujuu nettikauppa yrittäjänä.
Sillä lailla sujuu että saan siitä nyt vähän omaa rahaa. Ei tarvitse enää 20€ kerjätä mieheltäni.ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Hups, sulta pääsi taas valhe, yritä korjata vakuuttavasti. Kuis mahtaa käydä.

Voi kun ei ole mitään valheita. Ei mun nettikauppa juttu niin iso homma ole ettenkö heti ottaisi kunnon työtä jos sen saisin. Vai oletko kade mun 50€/kk?ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat